Springen naar inhoud

Inloggen lukt alleen op 1 mogelijke manier

• Log in om te kunnen reageren

Morzon

Morzon

• >1k berichten
  • 2002 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 augustus 2007 - 17:14

Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben, maar ik kan alleen inloggen op een mogelijke manier en dat is de tweede inlog gedeelte bij het volgende plaatje.
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 17 augustus 2007 - 17:24

Hoe bedoel je? Het lukt niet als je in het roze balkje naar "inloggen" gaat, of het lukt niet als je op "ok" klikt zoals het er nu staat?

Morzon

Morzon

• >1k berichten
  • 2002 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 augustus 2007 - 17:36

Als ik in het roze balkje op inloggen klik dan verschijnt er een nieuwe pagina waar ik mijn gegevens kan invullen. Daarna klik ik op "log mij in" , maar dan kom ik weer terug bij af.

Bij de tweede gedeelte (waar dus GO staat) kan ik wel inloggen.
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 17 augustus 2007 - 21:44

Welke browser gebruik je? Firefox, Internet Explorer?

Staan je cookies aan? Heb je je cookies al eens gedelete?

Morzon

Morzon

• >1k berichten
  • 2002 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 17 augustus 2007 - 22:40

Ik gebruik internet explorer en heb al vaker cookies gedelete.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 17 augustus 2007 - 23:23

Tijdelijke internetbestanden eens wissen?

Anders heb ik niet zo direct een idee eigelijk.

Morzon

Morzon

• >1k berichten
  • 2002 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 augustus 2007 - 00:02

Heb ik ook al eens gedaan.
Voor mij is dit geen probleem, maar ik vind het wel raar.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 19 augustus 2007 - 13:41

Ik heb het zojuist even geprobeerd met Internet Explorer, bij mij gaat het goed. Ik dnek dat het probleem dan toch bij jouw pc ligt.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Ruben01

Ruben01

• >1k berichten
  • 2902 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 augustus 2007 - 14:21

Ik heb geprobeerd met IE en Firefox, beiden geen probleem.
BOINC mee met het WSF-team: <a href="http://www.wetenscha...howtopic=60653" target="_blank">http://www.wetenscha...topic=60653</a>

Veertje

Veertje

• >5k berichten
  • 6713 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 augustus 2007 - 21:27

Ik heb het zojuist even geprobeerd met Internet Explorer, bij mij gaat het goed.

Idem hier.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 22 augustus 2007 - 21:57

Opera en Firefox ook geen problemen trouwens.

Probeer toch nog eens je cookies te verwijderen met behulp van de link Verwijder cookies van dit board (vind je onderaan de indexpagina, rechtsboven het blok met forumstatistieken).

En geef eens wat verdere details over je systeem en het probleem? Heb je het bijvoorbeeld ook bij andere forums? Heb je onlangs iets veranderd aan je systeem m.b.t. netwerken, internet o.i.d. vlak voordat het probleem optrad? Een update van Windows of IE binnengehaald? Sinds wanneer heb je dit probleem? Heb je het al vanaf andere computers geprobeerd? Hoe maak je verbinding met internet, via een directe lijn, via een andere computer, via een router misschien?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Morzon

Morzon

• >1k berichten
  • 2002 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 augustus 2007 - 16:04

Opera en Firefox ook geen problemen trouwens.

Probeer toch nog eens je cookies te verwijderen met behulp van de link Verwijder cookies van dit board (vind je onderaan de indexpagina, rechtsboven het blok met forumstatistieken).

En geef eens wat verdere details over je systeem en het probleem? Heb je het bijvoorbeeld ook bij andere forums? Heb je onlangs iets veranderd aan je systeem m.b.t. netwerken, internet o.i.d. vlak voordat het probleem optrad? Een update van Windows of IE binnengehaald? Sinds wanneer heb je dit probleem? Heb je het al vanaf andere computers geprobeerd? Hoe maak je verbinding met internet, via een directe lijn, via een andere computer, via een router misschien?

Ik heb het gisteren met mijn pc geprobeerd en daar lukt het wel, maar met mn laptop lukt het nog steeds niet.
WSF is het enige forum waar ik op kom en ik denk dat ik dit probleem heb sinds de nieuwe forum software. Ik weet niet hoe ik verbinding maak met het internet:). Router staat aangeloten op een pc en ik maak draadloos verbinding. Maak ik dan verbinding met het internet via router via een andere computer?

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 26 augustus 2007 - 15:02

Ik heb het gisteren met mijn pc geprobeerd en daar lukt het wel, maar met mn laptop lukt het nog steeds niet.

Dat sluit dus eigenlijk uit dat het aan de forumsoftware ligt. De software is immers server-sided, en stuurt dezelfde informatie naar iedere machine. Als de ene machine het op manier a interpreteert en de andere op manier b, is er dus een verschil in machines.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures