Vraagstuk alcoholgehalte

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Gebruikersavatar
Berichten: 284

Re: Vraagstuk alcoholgehalte

Och,dat overkomt mij ook wel eens.
Ir. E. Oosting,hoofdbreker:

"Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen."

Berichten: 308

Re: Vraagstuk alcoholgehalte

Domme opmerking, maar in de praktijk gaat men toch aanlengen met water... of is het niet toegestaan in dit geval? (das het stomme aan multiple choice :D )

--> bedoel hiermee om meer volume van een iets lagere concentratie te krijgen, dus om andere oplossingen te maken
The exclamation that follows a worldchanging invention isn't"Eureka". It is "That's funny"

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.274

Re: Vraagstuk alcoholgehalte

Domme opmerking,
wat je zegt :D
maar in de praktijk gaat men toch aanlengen met water... of is het niet toegestaan in dit geval?
Ik zou zeggen, lees de opgave: er is in deze opgave in elk geval geen water beschikbaar.

Opgaven hoeven niet noodzakelijk een direct praktische toepassing te hebben in de vorm waarin ze worden gepresenteerd. Maar vergelijkbare situaties komen in de praktijk van het klaarmaken van formuleringen van om het even wat voor stoffen vaak genoeg voor. Er aan leren te rekenen aan de hand van simpele voorbeeldjes is dus best nuttig.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer