[Folding] Geen weergave op display?

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

[Folding] Geen weergave op display?

n.a.v. een PB-tje dat ik ontving:
Ik heb onlangs Folding@Home geïnstalleerd. Bij de instellingen heb ik enkel mijn naam (Mendelevium-WSF) en het teamnr. ingevuld voor de rest niets veranderd. Nu vraag ik mij af of alles nu in orde is. Ik denk het wel want onderaan in de talkbalk zie ik staan: F@H Working:50/5000.

Het enige probleem is als ik rechts klik op het icoontje en daarna op display zie ik enkel een zwart scherm. Is dit wel normaal?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Re: [Folding] Geen weergave op display?

De oorzaak zal vrij zeker bij de pc zelf gezocht moeten worden en niet bij de f@h-client.

Je zou b.v. eens kunnen kijken of er nieuwere drivers zijn voor je grafische kaart.

Gebruikersavatar
Berichten: 343

Re: [Folding] Geen weergave op display?

Gast schreef:De oorzaak zal vrij zeker bij de pc zelf gezocht moeten worden en niet bij de f@h-client.

Je zou b.v. eens kunnen kijken of er nieuwere drivers zijn voor je grafische kaart.
Ik heb het anders opgelost, F@H heb ik verwijderd en ik ben dan maar begonnen met BOINC (het principe is hetzelfde, je computer voor de wetenschappen beschikbaar stellen :D )
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [Folding] Geen weergave op display?

Helaas is de kwaliteit van de F@H software niet je van het. Gelukkig kun je ook met BOINC folden. pi.gif
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 20

Re: [Folding] Geen weergave op display?

Ik heb het zelfde probleem

Berichten: 422

Re: [Folding] Geen weergave op display?

Algemeen wordt afgeraden deze display te gebruiken wegens hele zwerm bugs in de software. Link

Laat het programma gewoon rustig op de achtergrond draaien indien je viewer niet werkt; zolang er vooruitgang wordt aangegeven (Bvb. "F@H Working:50/5000") is het al veel! :eusa_whistle:

Zelf vouw ik via de console-versie, niet de systray, om zo beter de status te kunnen opvolgen van het vouwwerk.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 20

Re: [Folding] Geen weergave op display?

Gast schreef:De oorzaak zal vrij zeker bij de pc zelf gezocht moeten worden en niet bij de f@h-client.

Je zou b.v. eens kunnen kijken of er nieuwere drivers zijn voor je grafische kaart.
Klopt heb ik ook gedaan. Nu werkt het wel. xD

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [Folding] Geen weergave op display?

Klopt heb ik ook gedaan. Nu werkt het wel. xD
Tell us more. Want ik heb op mijn USB-stick nog een systray versie draaien, en op de computers waar ik die usb-stick gebruik krijg ik die display niet. En die zou ik graag eens af en toe op een beamerscherm gooien.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer