Springen naar inhoud

Minicursussen op het net

• Log in om te kunnen reageren

aaargh

aaargh

• >1k berichten
  • 1279 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 24 februari 2005 - 20:41

Mag ik minicursussen van het wetenschapsforum op mijn website zetten als ik jullie vermeldt?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 25 februari 2005 - 10:02

Het is denk ik handiger als je op je site vermeldt dat hier een minicursus te vinden is en wat daar ongeveer opstaat. Het kan namelijk gebeuren dat onderdelen in de cursus niet blijken te kloppen of dat er gedeeltes onduidelijk zijn. Dit forum is behoorlijk actief en de betreffende minicursus zal dan worden bijgewerkt. Het is voor jou echter waarschijnlijk een onbegonnen zaak om met regelmaat naar de minicursus te komen kijken om te zien of deze is veranderd, zodat jij ook de laatste versie over kan nemen.

Eigenlijk werkt het zo met alle links op internet. Je kan beter beschrijven welke pagina's je goed vindt en waarom en er dan een link naartoe plaatsen. Zo weet je altijd zeker dat je bezoekers de laatste informatie vinden.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

aaargh

aaargh

• >1k berichten
  • 1279 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 februari 2005 - 13:12

oke al ik doen

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures