Springen naar inhoud

Verjaardagen gebande gebruikers

• Log in om te kunnen reageren

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 30 augustus 2007 - 16:47

Het viel me vandaag op dat de kalender onderaan de hoofdpagina van het forum ook de verjaardagen van gebande gebruikers laat zien. Nu is dit niet zo'n probleem, maar ik ervaar het als een schoonheidsfoutje. Is dit op te lossen?

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 30 augustus 2007 - 19:17

Het viel me vandaag op dat de kalender onderaan de hoofdpagina van het forum ook de verjaardagen van gebande gebruikers laat zien. Nu is dit niet zo'n probleem, maar ik ervaar het als een schoonheidsfoutje. Is dit op te lossen?

Alles is op te lossen, de vraag is of het de energie waard is. En in dit geval denk ik dat dat niet zo is. Ik bedenk me dat we binnenkort ook de forumsoftware gaan updaten; alle wijzigingen die we aan de code hebben gedaan gaan dan verloren, en moeten opnieuw worden gedaan. En zoals je zegt is het ook maar een schoonheidsfoutje. En om daar 2x energie in te gaan stoppen lijkt me wat zonde. Maar bedankt voor 't aankaarten in ieder geval!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Phys

Phys

• >5k berichten
  • 7556 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 september 2007 - 22:01

alle wijzigingen die we aan de code hebben gedaan gaan dan verloren, en moeten opnieuw worden gedaan.

:D
Dus ook bijv. alle spellingsfouten? Is daar niet iets op te verzinnen? Kun je alle fouten niet aankaarten bij invision o.i.d. zodat zij het als standaard opnemen?
Never express yourself more clearly than you think.
- Niels Bohr -

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 september 2007 - 23:14

Nee, die fouten zijn geloof ik meer de "huid" van het forum, terwijl dingen als verjaardagen van gebande gebruikers meer in het "geraamte" zitten... Ik kan er naast zitten, ben niet zo'n grote techneut.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 september 2007 - 00:49

ypsilon zegt het goed. Tekst en opmaak van het forum zit apart opgeslagen en daar worden (normaal) geen updates aan gedaan vanuit invision zelf. Enkel de code die zorgt dat je berichten kan posten, dat deze verwerkt worden, ... worden geŁpdate. Dus de spellingsfouten komen niet terug :D

Phys

Phys

• >5k berichten
  • 7556 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 september 2007 - 01:34

Dus de spellingsfouten komen niet terug :D

Dat is een pak van mijn hart :D
Never express yourself more clearly than you think.
- Niels Bohr -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures