Springen naar inhoud

Vreemde letters ?

• Log in om te kunnen reageren

rob1900

rob1900

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 september 2007 - 14:15

Kan iemand mij vertellen wat dit voor een letters zijn, is het wel een bestaand lettertype. Ik kom er niet uit.

Al vast bedankt,
Rob

Bijgevoegde afbeeldingen

• ring_2_526.jpg

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44877 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 04 september 2007 - 10:09

Ik heb geen idee, maar hierbij kan iemand met meer verstand van (mogelijk vreemde) karakters ook nog even in de gaten houden dat binnenkanten van ringen ůůk slijten. De inscriptie in mijn (18kt) gouden trouwring is na bijna 25 jaar nauwelijks meer leesbaar. Ondiepere inkervingen kunnen dus verdwenen zijn......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 04 september 2007 - 10:31

Ik weet zeker dat ik dat schrift eerder heb gezien. Volgens mij was het ergens op mijn forum over zwaarden, waarbij iemand dat soort tekens in zijn zwaard had laten graveren of wilde laten graveren. Ik zal eens kijken of ik het nog terug kan vinden.

Het plaatje is overigens geen eigen foto als ik het zo zie. Wat is de bron? Dat kan helpen met het identificeren van het schrift.

Verder lijkt me dit meer iets voor taalkunde, ik ga het even verplaatsen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

rob1900

rob1900

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 04 september 2007 - 11:06

Ik heb geen idee, maar hierbij kan iemand met meer verstand van (mogelijk vreemde) karakters ook nog even in de gaten houden dat binnenkanten van ringen ůůk slijten. De inscriptie in mijn (18kt) gouden trouwring is na bijna 25 jaar nauwelijks meer leesbaar. Ondiepere inkervingen kunnen dus verdwenen zijn......

Klopt de foto is geplaatst op het metaaldetector forum door een forum lid. Aangezien niemand daar een idee heeft wil ik het hier proberen.

Gr.
Rob

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8805 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 september 2007 - 11:24

Ik vind het veel weghebben van een beetje een lord-of-the-rings achtig fantasiefont? Welk font het precies is zou ik echt niet weten, maar ik zou het in die hoek zoeken.
Victory through technology

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 04 september 2007 - 11:26

Ik kan het niet echt vinden, maar het lijkt een beetje op de zogenaamde "elfentaal die ik ook op de "sting" van United Cutlery tegenkom:

Geplaatste afbeelding

Misschien een fancy ring die gewoon te koop is op internet?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Johan2

Johan2

• >1k berichten
  • 1780 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 04 september 2007 - 12:02

Hier vind je alle gangbare alphabets/-betten, of hoe je dat ook mag schrijven.
Succes.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures