Validating

Reageer
Berichten: 8.614

Validating

Wanneer ik naar de gebruikerslijst kijk en ik open het drop-downmenu waarin de verschillende gebruikersgroepen staan, staat er helemaal bovenaan 'Validating'. Wanneer ik deze optie selecteer krijg ik 3 pagina's (met 20 gebruikers per pagina), met gebruikers wiens berichtenaantal varieert van 0 (de meesten) tot 120 (een enkeling).

Mijn vraag is heel eenvoudig: Wat is de betekenis van de onderverdeling 'Validating' en wanneer wordt je ingedeeld bij die groep?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Validating

Ik dacht dat dit te maken had met de voltooiing van de registratie (via de link die je per e-mail opgestuurd krijgt), maar vermits er al "validating" gebruikers zijn met posts achter hun naam twijfel ik :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Validating

Ik dacht dat dit te maken had met de voltooiing van de registratie (via de link die je per e-mail opgestuurd krijgt), maar vermits er al "validating" gebruikers zijn met posts achter hun naam twijfel ik :D
Misschien dat die het opnieuw moesten bevestigen, maar niet gedaan hebben?
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Validating

Dat is mogelijk, misschien omwille van lange afwezigheid ofzo, of iets met bots (mijn excuses aan de validating gebruikers die zich niet met bots vergeleken willen zien)... Wachten op Miels voor een sluitende verklaring, denk ik zo.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Validating

Je kan op 3 momenten "validating" zijn. Met name de eerste 2 weet ik heel zeker:
  • Geregistreerd, maar nog niet via link in mail bevestigd
  • e-mailadres gewijzigd, maar het nieuwe adres nog niet bevestigd
  • een package gekocht (Lorentziaanschap), maar betaling is nog niet binnen en verwerkt.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer