[Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 505

[Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Naar aanleiding van de brief van Noa vroeg ik me ook af waar er hier meer van zijn: mannen of vrouwen. Kunnen we ook meteen zien of het waar is dat mannen beter zijn in exacte vakken dan vrouwen.

Bean :shock:
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Ik weet niet of je zo kan zien dat mannen beter zijn in exacte vakken. Misschien hebben vrouwen juist wel geen hulp nodig bij de exacte vakken en zijn ze daarom ondervertegenwoordigd op dit forum :shock:

(zelf draag ik de geslachtschromosomen XY)
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 334

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Ik denk dat mannen zich gewoon meer interesseren voor exacte vakken.

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Nou ik weet in ieder geval dat ik slecht ben in talen, dus vind ik exacte vakken automaties leuker. Omdat die me gewoon beter liggen, ik zal niet zeggen dat ik daar nou zo enorm goed in ben.

Bean :shock:

Ps: ik ben een man
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

"Beide" mist nog in de poll.

Ik ben overigens M

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Ik ben ook een mannetje

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

mannetje.. maar goed. ik heb wel lang haar dus als ik nu eens als vrouw stem omdat het anders zo zielig is omdat ze zo ondervertegenwoordigt zijn :shock:
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Ik voel me juist wel speciaal zo :wink:

Uniek en zo...
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

na 2 jaar mbo zijn alle intelligente en geinteresseerde vrouwen opeens bijzonder en uniek :shock:
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

en dan kom je er ook achter dat slim mooi is. Of misschien beter gezegd dat dom onaantrekkelijk is. Zelf heb ik een vriendin op 5 vwo dus ik wist niet echt beter maar de meisjes die ik leerde kennen op het mbo (niet allemaal hoor)

mi goodness. :shock:

(puur omdat het hier over vrouwen en wetenschap ging. want de mannen op het mbo zijn over het algemeen ook niet echt alles. mensen die opleidingen doen omdat ze "toch iets moeten" en na 2 jaar afhaken omdat het enige wat nog lager ligt dan het mbo het leger is en daar vervolgens maar met lichamelijke eigenschappen ipv geestelijke verder te komen. zonde.
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Berichten: 11

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Ik ben een meisje, en ik vind het sinds kort erg interessant om hier rond te kijken :shock:

En ja, domme mensen zijn inderdaad erg onaantrekkelijk. En slim is ook erg mooi, want het fascineert. En interesseert.

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

als de vrouw veel intelligenter is dan de man voelt de man zich onzeker. Is enquete naar gedaan.

Dus moet niet te veel verschillen :wink:
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Berichten: 656

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

Toch appart, die verhoudingen op het forum... Of zitten mannen liever op fora dan vrouwen?

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

ik denk dat vrouwen zich minder interesseren in de exacte vakken. Ik denk ook dat je op veel exacte studies ook meer mannen dan vrouwen ziet. Dat zag ik al op de havo. Veel meisjes bij c/m e/m veel jongens op n/g n/t

En vrouwen/meisjes zitten volgens mij ook liever op msn :shock:
De wereld zou mooier zijn zonder msn.
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Berichten: 11

Re: [Trivia] Geslacht van de forumbezoekers

richel_richel schreef:ik denk dat vrouwen zich minder interesseren in de exacte vakken. Ik denk ook dat je op veel exacte studies ook meer mannen dan vrouwen ziet. Dat zag ik al op de havo. Veel meisjes bij c/m e/m veel jongens op n/g n/t

En vrouwen/meisjes zitten volgens mij ook liever op msn :shock:
De wereld zou mooier zijn zonder msn.
Denk je? Dan zouden veel mensen toch veel minder sociaal ontwikkeld zijn.

Reageer