Springen naar inhoud

Belichting en geluid

• Log in om te kunnen reageren

-Kenshin-

-Kenshin-

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 11 september 2007 - 20:29

Beste medeforumleden =),

op school geven wij een show en ik sta in voor de belichting en het geluid. De zaal waarin we het zullen doen is ong. 15x20 m. Ik zou filmpjes moeten kunnen projecteren op een scherm en hiervoor kan ik wel aan een beamer geraken. maar ik heb ook sfeerverlichting en boxen die zowel geluid uit micro's als vanuit een laptop/computer moeten geven voor de hele zaal.
enig idee wat ik hier voor nodig heb behalve de boxen zelf (en hoe sterk zouden deze ongeveer moeten zijn), de lampen en de micro's.

Alvast Bedankt! :D

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

klazon

klazon

• >5k berichten
  • 6607 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 11 september 2007 - 23:12

Voor je geluid heb je nog een mengpaneel nodig, eindversterkers voor je boxen en snoeren om het allemaal met elkaar te verbinden.
Voor een zaal met die afmetingen moet je toch minstens rekenen op 2 x 100W luidsprekervermogen, en liever nog een beetje meer.

En wat je voor je lampen nog nodig hebt, dat hangt er van af wat je allemaal voor effecten wilt bereiken.
De makkelijkste manier is om een professioneel licht- en geluidbedrijf in te huren, en die vraag je dan om te laten zien wat ze allemaal kunnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures