Posten in 'forumnieuws'

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 8.614

Posten in 'forumnieuws'

Is het posten van berichten in het subforum 'Forumnieuws' voorbehouden aan het beheer?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Posten in 'forumnieuws'

Is het posten van berichten in het subforum 'Forumnieuws' voorbehouden aan het beheer?


Volgens mij komt daar het nieuws die door leden is gepost. Zodanig kan een nieuwsposter dit lezen en verplaatsen naar het echte nieuwsforum indien gewenst.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Posten in 'forumnieuws'

Klintersaas doelt op dit subforum, denk ik. En ik geloof dat het posten daar inderdaad is voorbehouden aan het beheer.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Posten in 'forumnieuws'

Klopt, dat is alleen voor het beheer (en main moderators).

Wil je erop reageren dan kun je dat doen in een apart topic in Over dit forum.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Posten in 'forumnieuws'

En ik geloof dat het posten daar inderdaad is voorbehouden aan het beheer.
Dat kan ik bevestigen. (mocht je het nog niet weten: het daar laatst geposte bericht verschijnt ook bovenaan op de homepage)
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: Posten in 'forumnieuws'

Ik had al een sterk vermoeden dat dit voorbehouden was aan het beheer, maar ik wilde zekerheid. Die hebben jullie mij gegeven. Bedankt daarvoor.


(mocht je het nog niet weten: het daar laatst geposte bericht verschijnt ook bovenaan op de homepage)
Dat wist ik reeds.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer