Springen naar inhoud

Coachlab

• Log in om te kunnen reageren

koen2all

koen2all

• >25 berichten
  • 74 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 september 2007 - 12:13

Hallo allemaal,

Mijn eerste vraag is: heeft er hier iemand ervaring met het programma Coachlab (met paneel)? Ik heb er sinds kort een, maar het wil niet helemaal lukken:
Ik heb de software van coachlab 5 en volgens mij het paneel van coachlab 1. Mijn vraag is:
Ik heb de software geinstalleerd en het paneel is aangesloten. Als ik nou een project open om zelf iets te gaan meten kies ik als paneel: coachlab 1 met sensorherkenning. Nou als die dan is opgestart komt er inderdaad een lichsensor onder in het tekeningetje van het paneel te staan (als ik een lichsensor heb aangesloten) en die geeft keurig de waarde aan. Dit werkt dan zo'n 30 seconden. Dan verdwijnt het sensor-icoon en geeft hij niets meer aan. Als ik de sensor icoon dan weer terugzet op zijn plaats, zegt hij dat hij de sensor niet kan vinden terwijl die gewoon is aangesloten en het daarvoor ook deed! Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?

Groetjes, Koen.
Tempus omnia vulnera sanat, sed cicatrices manent...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures