Zip bestanden openen

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 436

Zip bestanden openen

Weet iemand wat ik hiervoor moet doen (ik heb winzip al meer dan 45 dagen en moet nu betalen 8-) ).

zeer veel dank :D

Berichten: 196

Re: Zip bestanden openen

Verwijderen en WinRar downloaden via deze link. Hiermee kun je ook unzippen. Prima programma. Zelfs in het Nederlands verkrijgbaar. :D

Gebruikersavatar
Berichten: 436

Re: Zip bestanden openen

zeer zeer zeer fel bedankt Tom :D

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Zip bestanden openen

zeer zeer zeer fel bedankt Tom 8-)


Winrar levert je trouwens ook een trial-version, maar je kan die gewoon rustig verdergebruiken, ook al zijn je dagen gepasseerd :D

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Zip bestanden openen

Krijg je wel telkens een irritante melding bij start-up :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Zip bestanden openen

Winrar levert je trouwens ook een trial-version, maar je kan die gewoon rustig verdergebruiken, ook al zijn je dagen gepasseerd :D
Dat is bij win-zip toch ook het geval? I.i.g. op de versie die ik op mijn andere pc staan heb. Maar sinds Windows xp kan je zip-bestanden toch gewoon openen in de verkenner?

Berichten: 7.068

Re: Zip bestanden openen


Berichten: 196

Re: Zip bestanden openen

Krijg je wel telkens een irritante melding bij start-up 8-)
Nooit gehad volgens mij. Maar ja, ik gebruik het ook niet zo vaak. Ik vind het in elk geval wel stukken beter dan WinZip.
zeer zeer zeer fel bedankt Tom :D
Graag gedaan, you're welcome! :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Zip bestanden openen

Mijn trial winzip versie is vandaag 943 dagen oud en ik kan hem nog steeds gebruiken...

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Zip bestanden openen

Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Zip bestanden openen

Ik zweer bij WinRar. Maar als je liever een gratis dan wel legaal alternatief hebt, dan is 7-Zip ook uitstekend.

Zowel de .rar als .7z formaten zijn trouwens ook veel beter dan zip (comprimeren veel beter en bieden allerlei andere voordelen). Geen enkele reden meer om nog dat achterhaalde winzip te gebruiken.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Zip bestanden openen

Ik gebruik ook altijd WinRAR; ideaal programma. Maar dan "gekocht"; als ik dat niet had gedaan kreeg ik telkens bij start-up een melding. Die kon je dan weliswaar gewoon wegklikken, maar het irriteert toch.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 436

Re: Zip bestanden openen

Bedankt allemaal.

Maar ik heb nog een probleem, nl. als ik een GS bestand wil openen dan krijg ik zo'n balk met talen dan kies ik engels en dan komt er weer een balk maar deze keer zegt het dat GS moet downloaden :s, ik heb het al 10 keer gedaan en nog steeds kan ik het niet openen :s

dus alvast bedankt pi.gif

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 5.079

Re: Zip bestanden openen

GS? Je bedoel niet gz?

Persoonlijk gebruik ik voornamelijk bzip2
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.



There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs

Gebruikersavatar
Berichten: 436

Re: Zip bestanden openen

Ik bedoel dus ghostscript.

Reageer