Springen naar inhoud

De reportknop

• Log in om te kunnen reageren

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 september 2007 - 15:35

Ik heb begrepen dat - wanneer de reportknop gebruikt wordt om misgedrag te rapporteren - er een e-mailbericht wordt verstuurd naar alle moderators. Is voor de moderators echter zichtbaar wie de reportknop heeft gebruikt?

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

qrnlk

qrnlk

• >5k berichten
  • 5079 berichten
  • Lorentziaan

Geplaatst op 22 september 2007 - 15:49

Ik zou het niet weten, maar ik neem aan van wel.
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets Ė Steve Jobs

Ruben01

Ruben01

• >1k berichten
  • 2902 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 september 2007 - 15:59

Ik heb begrepen dat - wanneer de reportknop gebruikt wordt om misgedrag te rapporteren - er een e-mailbericht wordt verstuurd naar alle moderators. Is voor de moderators echter zichtbaar wie de reportknop heeft gebruikt?

Ik denk het wel, een tijdje geleden was er in deze topic een vraag over de report functie. jdr vroeg of het mogelijk was een bevestiging te sturen wanneer hij iets gerapporteerd had en men zij dat ze dat gingen doen. Ik hebb ondertussen de report knop wel al eens gebruikt maar nog nooit een reactie terug gekregen.
Zo weet je natuurlijk niet of er wel gekeken wordt naar het bericht dat je stuurt.
BOINC mee met het WSF-team: <a href="http://www.wetenscha...howtopic=60653" target="_blank">http://www.wetenscha...topic=60653</a>

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 september 2007 - 16:34

De topic die je aanhaalt is mij bekend, maar daaruit blijkt ook niet expliciet of moderators wel weten wie wat gerapporteerd heeft.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

albert davinci

albert davinci

• >1k berichten
  • 3165 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 september 2007 - 17:03

Het topic en de verzender worden automatisch gemeld.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 23 september 2007 - 12:39

Het mailtje dat wij krijgen ziet er ongeveer zo uit:

(Naam ontvanger),
Er is een melding binnen gekomen van (naam rapporteerder) via de "Rapporteer dit bericht aan een moderatie lid" link.

------------------------------------------------
Onderwerp:(onderwerpstitel)
Link naar bericht: (linkje naar het bericht)
Rapport:

(de klacht/toelichting die je invult)
Met vriendelijke groeten,

Het Wetenschapsforumteam.
http://www.wetenscha...um.nl/index.php

Wij kunnen dus zien wie de rapporteer knop heeft gebruikt. Meestal kijk ik er niet naar, maar het zou zinvol kunnen zijn als je weet dat er een vete tussen twee gebruikers is en gebruiker A consequent alles rapporteert wat gebruiker B post. Gelukkig hebben we daar niet zo'n last van bij Wetenschapsforum. pi.gif
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 september 2007 - 14:50

Verder wordt alles natuurlijk wel vertrouwelijk behandeld pi.gif
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 september 2007 - 14:56

Bedankt voor de uitgebreide toelichting.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures