Direct naar de gewenste pagina gaan

Reageer
Berichten: 8.614

Direct naar de gewenste pagina gaan

Het handmatig opzoeken van de gewenste pagina in een groot forum, kan soms een tijdje duren.


Het 'Huiswerk & Practica'-forum bijvoorbeeld telt 138 pagina's. Stel dat ik op pagina 70 wil zijn, dan ben ik verplicht om handmatig eerst naar pagina 3, vervolgens naar pagina 5, vervolgens naar pagina 7, enz... te gaan tot ik op pagina 70 ben.


Bestaat er een manier om direct naar de gewenste pagina te gaan en indien die niet bestaat, is het dan mogelijk om die te maken?


Mocht optie 2 zich voordoen: bij voorbaat mijn excuses aan de nu al overwerkte technici.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 8.614

Re: Direct naar de gewenste pagina gaan

EDIT: Mijn excuses voor de dubbele post. Ik heb het zelf al gevonden. Mochten toekomstige gebruikers dezelfde vraag hebben, hier is het antwoord. Klik op het blokje waarin het aantal pagina's staat en vul vervolgens de gewenste pagina in.


Afbeelding
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Direct naar de gewenste pagina gaan

Hé zeg... Als je overal zelf antwoord op gaat geven is het niet leuk meer voor andere gebruikers he... pi.gif
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Direct naar de gewenste pagina gaan

Maar wel bedankt dat je het er toch even bij zet, met screendump en alles!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer