Melding van een runtime-fout

Reageer
Berichten: 4.502

Melding van een runtime-fout

Ik krijg de laatste weken bij het schakelen naar dit forum de melding;


Runtime fout

Regels 158 later soms 160

Fout:Object wordt verwacht,



Als ik dan de fout wil op-sporen met JA.komt er een venster met een programma met witte,rode en blauwe letters en zie allerlei info/opdrachten,etc.met een pijltje aan de linker zijde van het venster,dat vert.op-en neer kan worden bewogen,maar na loslaten weer naar zijn oude plaats terug springt.


Heb sinds een paar jaar Windows XP,Microsoft Outlook 2003 voor IE/verbinding,kan overschakelen naar Outlook Express.


Wat is hier het probleem= :D

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Melding van een runtime-fout

Is het een java error? Heb je de laatste versie van java?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Melding van een runtime-fout

Het is hoogstwaarschijnlijk een javascript error op de pagina die je bekijkt. Javascript errors verdwijnen niet door java up te daten.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 4.168

Re: Melding van een runtime-fout

Maar die pagina is WSF. Dan moet toch iedereen die error krijgen? Of iedereen met IE ?


Ik vrees dat er vele oorzaken kunnen zijn want als ik de errormelding google krijg ik nogal wat hits:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%2...oeken&meta=
Hydrogen economy is a Hype.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Melding van een runtime-fout

Ik krijg de laatste weken bij het schakelen naar dit forum de melding;
Krijg je deze melding als (een deel van) het WSF al is geladen, of krijg je die foutmelding als er nog niks geladen is van WSF? Als het laatste het geval is, zou de foutmelding ook veroorzaakt kunnen worden door de website waarvandaan je naar het WSF wilt overschakelen.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Melding van een runtime-fout

Het kan ook altijd spyware zijn o.i.d. die een error geeft.

Berichten: 4.502

Re: Melding van een runtime-fout

Ik krijg de melding als het blauwgrijze scherm met alleen de hoofdtekst er boven aanwezig is;haal ik het meldingsvenster weg door NEE in te tikken ,dan gaat het opladen van het forum verder .


Toen ik de vraag van Spiderman ging beantwoorden verscheen eerst weer het blauwgrijze scherm als eerder gemeld met weer de RUNTIMEvraag,weer NEE en toen dit antwoord in dit witte venster!


Verschillende reacties van personen,die dit ook meemaakten;is er een nieuwe geinschopper bezig?

Berichten: 4.502

Re: Melding van een runtime-fout

Ik meldde onder een andere hoofd deze melding,kreeg diverse reacties van mensen,die hetzelfde probleem hadden.


Ik testte vervolgens andere forums en daar was er geen probleem;terug bij dit forum,werd de melding "heftiger" en kon ik niet meer bij de topic komen en moet via deze topic mijn relaas weergeven.


Is er iets bij jullie forum aan het fout gaan;ik stel de vraag voorzichtig! :D

Berichten: 4.502

Re: Melding van een runtime-fout

Met heel veel moeite en heel veel herhaling van het venster met RUNTIMEfoutmelding nu weer op deze topic verder:


Bij benaderen van andere forums of andere websites geen problemen;probeerde zes verschillende -internationaal-


Alleen bij jullie forum de laatste paar weken de foutmelding en vanavond in heftige mate;zit er een concurrent dwars? :D

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Melding van een runtime-fout

Geen idee wat precies, maar ik denk dat het aan jou ligt. Ik heb namelijk geen enkel probleem met WSF (of een andere pagina). De afgelopen dagen heb ik het vanaf 3 verschillende systemen benaderd, zonder "hikjes".


Trouwens even de onderwerpen samengevoegd.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Melding van een runtime-fout

Kun je je instelling van IE weer op default zetten?


Je cookies legen en de history legen?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Melding van een runtime-fout

Mea culpa! Ik had een script wat verplaatst, maar dat gaf op een andere plek weer gedonder. Naar aanleiding van dit draadje ben ik eens gaan kijken, en kwam ik het tegen.


Wellicht dat de rest het niet zag omdat ze de optie "meld errors" uit hadden staan. Je ziet 't dan alleen aan het icoontje links onder in beeld.


Als het goed is doet hij het nu weer. Bedankt voor het aankaarten!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4.502

Re: Melding van een runtime-fout

Hallo Miels,


Ik had nu bij het verbinden met jullie forum geen Runtime melding,dus mogelijk deed je de goede greep! :D

Reageer