Reacties in "verwijderde idems"

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 4.502

Reacties in "verwijderde idems"

Een aantal jaren werkte ik met een bij mijn nieuwe computer geinstall.Micr.Outlook ( in Office 2003),die stond te dringen om gebruikt te worden!

De reacties van Wetenschapsforum werden direct geplaatst bij de ingekomen post,terwijl dit eerder bij Outlook Express van IE7 naar verwijderde items ging,vandaar dat ik overschakelde.

Verbinding met Micr.Outlook werd ineens slecht en op laatst werkte niets meer en raakte ik bijv.mijn complete adressenbestand en post kwijt en moest dat opnieuw zien op te bouwen.

Dus toen (enige maanden geleden) aangekondigde updates ineens niet meer werden gedownload en na nog meer problemen weer retour naar Outlook Express met weer de opslag van de reacties onder verwijderde items.

Wat is er aan de hand, info bij MSN levert geen resultaat,die vragen gegevens die ik niet meer bezit !?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Reacties in "verwijderde idems"

Verbinding met Micr.Outlook werd ineens slecht en op laatst werkte niets meer en raakte ik bijv.mijn complete adressenbestand en post kwijt en moest dat opnieuw zien op te bouwen.
Als je een beetje geluk hebt en nog niet teveel opnieuw geïnstalleerd hebt kan je deze nog terug halen. Die bestanden met berichten en adressen staan normaal ergens in Documents&Settings. De extensie van deze bestanden is .pst. Misschien kan je ze nog wel terug ophalen.
oktagon schreef:Dus toen (enige maanden geleden) aangekondigde updates ineens niet meer werden gedownload en na nog meer problemen weer retour naar Outlook Express met weer de opslag van de reacties onder verwijderde items.

Wat is er aan de hand, info bij MSN levert geen resultaat,die vragen gegevens die ik niet meer bezit !?
Je zegt dat je werkt met Outlook Express van IE7, waar zit deze ? Ik kan die niet direct terugvinden maar kan mij wel nog herinneren dat er vroeger op mijn pc Works 8.0 was bijgeleverd en dat daar wel Outlook Express bijzat. Kan het zijn dat je deze software bedoeld ?

Ik gebruik het zelf niet maar ik denk wel dat je daar kan instellen dat de mails van WSF niet bij de verwijderde items komen. Bij de meeste programma's selecteer je een mail in de map verwijderde items en dan moet je ergens kunnen klikken op "deze afzender toestaan" of iets in die aard.

Heb ik een antwoord gegeven op je vraag ?

Veel succes (ik weet uit ervaring dat het rot is als je een adresboek kwijt bent :D )

Berichten: 4.502

Re: Reacties in "verwijderde idems"

Bedankt voor je heel snelle reactie,Ruben.

Ik ga het proberen om eruit te komen! :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Reacties in "verwijderde idems"

Ik werk thuis met niks anders dan Outlook express van IE7 en heb geen problemen, ook niet na de update van 6 naar 7.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Reacties in "verwijderde idems"

Ik werk thuis met niks anders dan Outlook express van IE7 en heb geen problemen, ook niet na de update van 6 naar 7.
Zou je mij even kunnen vertellen waar ik deze kan vinden ?

Ik werk ook met IE7 (soms) en als ik die Outlook Express kan openen is het altijd makkelijk om bijvoorbeeld een stappenplan te maken voor Oktagon.

Berichten: 4.502

Re: Reacties in "verwijderde idems"

Ik werk dus ook met hetzelfde systeem (IE7 en OutlExpr.),maar dus wel problem;zit dat misschien in een postbeveiliging,die ik mogelijk heb gemaakt (bij Zeelandnet).

Wat het antw.van Ruben 1 betreft;op jouw verwijzing om wat terug te vinden van mijn verloren gegane adressen en post op Office 2003 met Micr.Outlook vond ik:

archive 265 Kb in een pst bestand

Outlook 63595 Kb idem

pers.mappen 265 kB idem

Bij aantoetsen krijg ik een klein venster met de mededeling dat Windows pst-betanden niet kan lezen en een verwijzing naar een door mij aan te geven programma of dat er wordt gezocht op Internet;dat laatste geeft de mededeling,dat het soort bestanden onbekend is en bij mij heb ik geen bruikbaar bestand ervoor,dus .....?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Reacties in "verwijderde idems"

oktagon schreef:Wat het antw.van Ruben 1 betreft;op jouw verwijzing om wat terug te vinden van mijn verloren gegane adressen en post op Office 2003 met Micr.Outlook vond ik:

archive 265 Kb in een pst bestand

Outlook 63595 Kb idem

pers.mappen 265 kB idem

Bij aantoetsen krijg ik een klein venster met de mededeling dat Windows pst-betanden niet kan lezen en een verwijzing naar een door mij aan te geven programma of dat er wordt gezocht op Internet;dat laatste geeft de mededeling,dat het soort bestanden onbekend is en bij mij heb ik geen bruikbaar bestand ervoor,dus .....?
Ja dat is normaal, een .pst bestand kan je niet zomaar lezen. Nu je het gevonden hebt moet je het pad op je HD onthouden. Dan ga ja naar Outlook en open je de bestanden (Bestand --> openen --> Outlook gegevensbestand) . Als je dit gedaan hebt is normaal je outlook terug compleet (mails staan terug in je postvakken en de adressen in je adresboek).

Het is al een goed teken dat je ze nog gevonden hebt. De bestandgrootte van dat bestand Outlook ben ik ook wel tevreden over (als je vroeger regelmatig eens een mailtje kreeg is het normaal dat dat bestand die grootte aanneemt).

Hopelijk kan je ze nu nog openen.

Berichten: 4.502

Re: Reacties in "verwijderde idems"

Ik vind ze terug met vierkantjes etc,mogelijk Ascci?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Reacties in "verwijderde idems"

Sorry dat ik zo laat reageer, ik was de topic even uit het oog verloren.
Ik vind ze terug met vierkantjes etc,mogelijk Ascci?
Heb je ze via outlook geopend, die vierkantjes kan je wel tegenkomen wanneer je bijvoorbeeld die bestanden met behulp van kladblok gaat openen.

Als je ze in outlook geopend hebt en je krijgt geen correct weergave dan weet ik ook niet direct een oplossing.

Ik ga nog even voor je rondneuzen op google en misschien kan ik daar nog iets terugvinden, misschien weet Cycloon hier een oplossing voor.

Berichten: 4.502

Re: Reacties in "verwijderde idems"

Ik opende volgens jouw adres,dus m.i.Outlook en kreeg ik (nu goed gespeld!)ASCII te zien,zocht nog een decoderingsprogramma en poogde via copieren van een deel van het geproduceerde en plakken wat vertaald te krijgen,doch in dat encoderingsprogr.werden alleen de eerste twee tekens van het plakwerk overgenomen.

Bedankt overigens voor je meedenken! :D

Reageer