Quoten van persoonlijke berichten

Reageer
Berichten: 8.614

Quoten van persoonlijke berichten

Wanneer je een persoonlijk bericht quote, komt de tekst tussen quotetags in hoofdletters ([ QUOTE ] [ /QUOTE ]) te staan. Heeft dit een functie en waarom is er een verschil met het quoten van gewone berichten?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Quoten van persoonlijke berichten

Heel eerlijk: geen flauw idee. Heb het mezelf ook wel eens afgevraagd.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Quoten van persoonlijke berichten

Als je PB's quote (de enige weg die ik zie om te 'antwoorden') worden hier, itt quoten van gewone berichten, wél de quotes uit het bericht meegequote.....


Voorheen in phpBB, als ik het me goed herinner, zat er wel een gewone 'antwoord'-knop onder elk ontvangen bericht.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 8.614

Re: Quoten van persoonlijke berichten

Als je PB's quote (de enige weg die ik zie om te 'antwoorden') worden hier, itt quoten van gewone berichten, wél de quotes uit het bericht meegequote.....
Dat heb ik inderdaad ook al gemerkt. Er bestaat echter bij mijn weten geen manier om te testen of quotetags in hoofdletters ook in gewone berichten quotes uit het bericht meenemen bij het quoten.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Quoten van persoonlijke berichten

volgens mij maakt het niet uit of hoofd- of kleine letters worden gebruikt.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Quoten van persoonlijke berichten

BBcode maakt geen onderscheid tussen hoofd- en kleine letters. Ik vind het overigens wel zinvol om eens te kijken of we een ouderwetse "antwoord" knop kunnen inbouwen. Ik vind dat quoten namelijk ook wel eens vervelend.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Quoten van persoonlijke berichten

Had het al gezien, maar me er nooit zo aan gestoord. Ik drukte dan altijd gewoon op quoten en haalde (een gedeelte van) de quote weg, en typte m'n reactie. Werkt ook prima :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 8.614

Re: Quoten van persoonlijke berichten

Door het lezen van deze topic bedenk ik juist dat het helpitem over PB's helemaal niet rept over het beantwoorden van PB's. Ik heb het even gemeld.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer