Wat vinden jullie van...

Moderator: Rhiannon

Reageer

Wat vinden jullie van...

...voetbal? 8)

kijken jullie ernaar??

Re: Wat vinden jullie van...

Jazeker, ik hou ervan!! 8) :shock:

Berichten: 510

Re: Wat vinden jullie van...

Ik weet niet hoe jij de naam van dit forum interpreteert. Maar ik denk dat de meeste hier niet komen om gezellig te kletsen

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Wat vinden jullie van...

Jij bent blijkbaar nieuw hier...

Nou oké dan, het is hier een redelijk serieus forum, dus geen virtueel kletscafé. wellicht verklaart dit een beetje...

Bovendien: je hebt wel erg weinig geduld hè? 10 Minuten was al teveel gevraagd...
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Re: Wat vinden jullie van...

Achjah, ik zit hier ook maar gewoon omdat ik me verveel :wink:

maar is jullie enige hobby dan de wetenschap en alles daaromheen??

Re: Wat vinden jullie van...

Math schreef:Jij bent blijkbaar nieuw hier...

Nou oké dan, het is hier een redelijk serieus forum, dus geen virtueel kletscafé. wellicht verklaart dit een beetje...

Bovendien: je hebt wel erg weinig geduld hè? 10 Minuten was al teveel gevraagd...
Ooh ik heb wel geduld hoor, alleen ik vraag me dan af waarom iemand een topic leest maar niks zegt :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Wat vinden jullie van...

Ooh ik heb wel geduld hoor, alleen ik vraag me dan af waarom iemand een topic leest maar niks zegt :shock:
Dat komt heel vaak voor, hoor! Enerzijds omdat ze geïnteresseerd zijn, maar niets weten te zeggen op de topic of (in dit geval waarschijnlijk :wink: ) omdat men het niet boeiend genoeg vindt.
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Re: Wat vinden jullie van...

ok dan, maar is jullie enige 'hobby' dan de wetenschap??

Gebruikersavatar
Berichten: 266

Re: Wat vinden jullie van...

nee maar voor andere hobby's heb je andere forum's.

en nee. zeker geen voetbal
Vanaf hier is alles wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: Wat vinden jullie van...

we hebben in dit forum ervoor gekozen om niet te chatten. Dit is ook een aantal malen gepolled onder de bezoekers en keer op keer is er geen behoefte aan. Maar een discussie over voetbal moet best kunnen, als het maar geen gechat is...

Overigens vind ik voetbal niet interessant (alleen nederlands elftal kijk ik wel eens)
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent

the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)

Berichten: 11

Re: Wat vinden jullie van...

Voetbal is geweldig! Om te kijken dan, zelf kan ik het niet.. :wink:

Maargoed, dit is niet bepaald de meest geschikte plek om het daarover te hebben. :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 121

Re: Wat vinden jullie van...

Wat is eigenlijk je reden om hier een onderwerp te beginnen over voetbal op een forum dat als onderwerp "wetenschap" heeft? :shock:

En voetbal is wel een leuk spelletje alleen ik vind dat het allemaal veel te serieus wordt genomen, het is een spelletje en dat zou het ook moeten blijven.
Hallo, Moi, Goedendag, Bonjour, Gutentag, Hej, Konnichiwa, Hola, Ciao, Avé, Bom, Día, Eh, Dav, Tungjatjeta, Au, Ep, Saluton, Hoyr, Morn, Kítal, Sakubona, Merhaba, Nihau, Bongu, Dobre Dan, Selamat hari, Jónapot!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: Wat vinden jullie van...

Voetbal niet zo leuk :shock:

Psychologische redenen

Reageer