Springen naar inhoud

Om de haverklap uitgelogd

• Log in om te kunnen reageren

Lathander

Lathander

• >1k berichten
  • 2501 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 oktober 2007 - 22:47

Als ik inlog doe ik dit niet via het snelmenu maar volgens de correcte link, sinds het snelmenu niks heeft om aan te vinken om jezelf permanent aangelogd te houden

toch wordt ik geregeld afgelogd zonder er om te vragen...

heeft die forum sinds kort een logout-timer mss?

"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 22 oktober 2007 - 08:04

Uit mijn hoofd wordt je na een half uur automatisch uitgelogd, maar dat zou Miels even moeten bevestigen.

Wat vaak helpt is je cookies verwijderen. Dat kan middels deze link die ook onderaan het forum staat ("verwijder cookies van dit board") of via Internet-opties. Waar het dan precies staat is afhankelijk van je browser.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Lathander

Lathander

• >1k berichten
  • 2501 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 oktober 2007 - 13:17

nja, ik bewaar nu niet cookies voor sites die logins kunnen vastzetten... da's makkelijk, kan ik dagen aan een stuk iedere keer ik naar een site ga meteen beginnen, sinds ik nog steeds ingelogd ben...

"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Rov

Rov

• >1k berichten
  • 2242 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 oktober 2007 - 17:17

Uit mijn hoofd wordt je na een half uur automatisch uitgelogd, maar dat zou Miels even moeten bevestigen.

Volgens mij niet. Als ik mijn cookies verwijder moet ik me net één keer inloggen, dan hoef ik niet meer in te loggen tot de volgende keer dat ik mijn cookies heb verwijderd (en dat kan enkele weken duren).

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 oktober 2007 - 18:53

Als ik naar mijn eigen ervaringen kijk, word je pas na een uur automatisch uitgelogd.

Volgens mij niet. Als ik mijn cookies verwijder moet ik me net één keer inloggen, dan hoef ik niet meer in te loggen tot de volgende keer dat ik mijn cookies heb verwijderd (en dat kan enkele weken duren).

Inderdaad, zo werkt het ook ongeveer bij mij.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures