Herhaald inloggen

Reageer
Berichten: 4.502

Herhaald inloggen

Regelmatig krijg ik na een poging tot inloggen een herhaling van een verzoek (roze vensters) om mijn wachtwoord in te voeren,na enkele malen lukt dat en ik tik dan altijd een "vink" om dat door mijn orgel zelf te laten doen.

"Dus niet",om een moderne kreet te gebruiken.


Iets voor de programmeurs van dit forum?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Herhaald inloggen

Regelmatig krijg ik na een poging tot inloggen een herhaling van een verzoek (roze vensters) om mijn wachtwoord in te voeren,na enkele malen lukt dat
Je moet dus meerdere pogingen doen voordat je succesvol inlogt bedoel je? Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Al eens je cookies ververst?


oktagon schreef:en ik tik dan altijd een "vink" om dat door mijn orgel zelf te laten doen.

"Dus niet",om een moderne kreet te gebruiken.
Hier snap ik ff niets van. De bovenste regel impliceert dat je aanvinkt dat je automatisch ingelogd moet worden maar met de onderste regel lijkt je weer te zeggen dat je dat per se niet doet.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4.502

Re: Herhaald inloggen

Je moet dus meerdere pogingen doen voordat je succesvol inlogt bedoel je? Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Al eens je cookies ververst?
Dat heb je dus goed begrepen,Ger!

Hier snap ik ff niets van. De bovenste regel impliceert dat je aanvinkt dat je automatisch ingelogd moet worden maar met de onderste regel lijkt je weer te zeggen dat je dat per se niet doet.
En dat heb je dan niet goed begrepen,Ger,ik vink wel aan,maar elke volgende keer probeer ik ondanks mijn eerdere aanvinken,toch weer het gewenste resultaat te krijgen dat ik mijn wachtwoord niet moet herhalen.


Maar niet dus!


De rode kleur is niet agressief bedoeld,alleen maar voor de duidelijkheid,dus graag geen toevoeging van strafpunten!


Edit Ger: Geen strafpunten, maar wel even weggepoetst en gewoon de quote-tags gebruikt. Zie helpitem over quoten.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Herhaald inloggen

@oktagon, ik heb al eens hetzelfde probleem gehad en door de cookies te verwijderen en eens opnieuw in te loggen daarna was mijn probleem opgelost.

Berichten: 4.502

Re: Herhaald inloggen

Ruben 01,een goede morgen!


Om de paar weken houd ik volledig grote schoonmaak in mijn cookie-magazijn en tijdelijke bestanden.Flikker (!) alles eruit,dus daar kan het niet aan liggen.


Mogelijk is mijn russische virusvanger Kaspersky er debet aan,maar die vind ik tot nu toe prettig werken!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Herhaald inloggen

Mogelijk is mijn russische virusvanger Kaspersky er debet aan,maar die vind ik tot nu toe prettig werken!
Dan kan ik niet helpen, mijn Russisch is niet zo goed :D .


Kan je daar nergens een instelling aanpassen zodat hij voor het forum alles toelaat ?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Herhaald inloggen

Als je inderdaad regelmatig je cookies ververst zal dat het probleem niet zijn. Het probleem ligt ook niet bij het forum neem ik aan, aangezien het bij de andere ± 11.000 gebruikers wel goed gaat. Het probleem zal dus waarschijnlijk lokaal (ofwel: bij jouw computer) liggen. Heb je het wel eens vanaf een andere computer geprobeerd?


Inderdaad zou het mogelijk zijn dat het bij je instellingen van Kaspersky ligt. Die heb ik echter nog nooit bekeken, dus daar kan ik je niet mee helpen. Andere mogelijkheden zijn instellingen van de Windows Firewall (die kan conflicteren met Kaspersky) of je browser.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4.502

Re: Herhaald inloggen

Ik vermoed idd dat er wel eens een "conflict" tussen de Windows Firewall en Kaspersky is.


Ik meen dat de laatste paar weken te hebben opgelost,door eerst "op zun gemak" het blauwe Windows venster zonder sneltoetsen (iconen,ik kon niet zo snel op het woord komen) te laten arriveren,dan verschijnt er rechts boven de aankomst van Kaspersky 7.0 en dan toets ik naar het volgende venster voor de persoonlijke instellingen met iconen en tik de icoon voor Outlook express 6 aan en zijn er geen verwarringen met Windows.


Ik denk dat ik te vlug was-indachtig het electronische systeem met bijpassende snelheden-,maar er zijn wrs.afhankelijkheden van mechanische,dus tragere overbrengingssnelheden in de programmering verborgen.


Dus mijn verhaal over het inloggen zal zich ook wel eens oplossen,maar het intrigeert me wel eens,hoe zit dat in het systeem,is dat toch wel weer het menselijke handelen ermee! :D


Overigens,bedankt voor het meedenken! ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Herhaald inloggen

Ik heb dat probleem ook ooit gehad op andere fora (hier nog nooit) en mijn windows firewall staat altijd uit (ik haat dat ding) ook mijn virusscanner staat meestal uit of op minimale beveiliging.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Herhaald inloggen

Ik vermoed idd dat er wel eens een "conflict" tussen de Windows Firewall en Kaspersky is.
Ik ben er niet zo heel erg in thuis, dus geen idee of het daaraan kan liggen, maar normaal gezien zou Kaspersky goed moeten kunnen communiceren met de Windows Firewall. Kijk de instellingen eens na, misschien blokkeert je firewall bepaalde dingen die hij niet zou mogen blokkeren.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Herhaald inloggen

Ik heb dat probleem ook ooit gehad op andere fora (hier nog nooit) en mijn windows firewall staat altijd uit (ik haat dat ding) ook mijn virusscanner staat meestal uit of op minimale beveiliging.
Dat is niet altijd zo'n goede oplossing gewoon alles uitzetten omdat je nergens problemen bij bijvoorbeeld inloggen op een forum zou hebben. Je kan er beter voor zorgen dat je virusscanner goed ingesteld is zodat je makkelijk kan inloggen e.d. en toch beveiligd bent. ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Herhaald inloggen

Ik heb dat probleem ook ooit gehad op andere fora (hier nog nooit) en mijn windows firewall staat altijd uit (ik haat dat ding) ook mijn virusscanner staat meestal uit of op minimale beveiliging.
Zoals Ruben01 zei, een firewall kan wel degelijk helpen. Maar hij moet natuurlijk voldoende bijleren (wat blijkbaar nogal eens fout wil gaan bij die van Windows).

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Herhaald inloggen

Dat is niet altijd zo'n goede oplossing gewoon alles uitzetten omdat je nergens problemen bij bijvoorbeeld inloggen op een forum zou hebben. Je kan er beter voor zorgen dat je virusscanner goed ingesteld is zodat je makkelijk kan inloggen e.d. en toch beveiligd bent. ;)
Ik heb ze niet uitstaan voor fora's te bezoeken, maar omdat ik het gewoon niet nodig acht (koppige ik). Ik bezoek alleen sites die ik ken en die te vertrouwen zijn inzake virussen, spyware, ... Moest ik dat niet doen dan zou ik mijn virusscanner wel op zetten. Ik vind het gewoon irritante dingen waar ik al vaak problemen mee heb gehad. [/offtopic]

Berichten: 4.502

Re: Herhaald inloggen

Bedankt voor jullie medeleven! ;)


Het zal zich wel oplossen.

Berichten: 4.502

Re: Herhaald inloggen

Het lijkt opgelost,vandaag ben ik -zonder inloggen door mijzelf- wel ingelogd door de firma.Erg vriendelijk!

Reageer