Weer google

Moderators: jkien, Xilvo

Gebruikersavatar
Berichten: 156

Weer google

Dit zag ik dus toen ik vanmorgen google opstartte. Alleen ik zou hem graag weer normaal willen hebben, zoals hij meestal is. Dus dat het kopje met "internet" "afbeeldingen" etc onder "GOOGLE" staat Weet iemand hoe ik dat kan doen?

Bedankt ;)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Weer google

Je kan misschien Google.be gebruiken, daar staat alles nog wel normaal ;) .

Heb je misschien ergens aan zitten prutsen (instellingen) zodat er iets verschoven is ?

Gebruikersavatar
Berichten: 156

Re: Weer google

Ah, bedankt ;) . Ik heb voor zover ik weet nergens aan lopen prutsen. Vanmorgen stond hij opeens zo en ik vind het niet erg fijn om met zo`n lay out van google te werken :D . Hoe kan ik dat weer normaal zetten?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Weer google

Ik heb het nog nooit meegemaakt zo'n layout dus weet ook niet hoe je hem terug moet zetten ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 156

Re: Weer google

Ok geeft niet, nog mensen die een idee hebben? Is het bij jullie ook zo?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Weer google

Google bepaalt de layout, daar doe jij niets aan (tenzij je in de broncode van IE bezig bent geweest, maar dat lijkt me stug).

Wat je eens kan proberen is om rechtsboven op iGoogle te klikken en vervolgens weer op dezelfde plaats op Klassieke weergave. Misschien dat dat helpt?

O ja, en updaten naar IE7 lijkt me ook geen overbodige luxe. Aan het gele schildje in de taakbalk te zien staat er een update klaar. Is dat 'm misschien? Anders kun je 'm hier downloaden.

Bij mij staat het trouwens goed in alle 4 de browsers, dus het ligt echt aan jou. ;)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 156

Re: Weer google

Het geles schildje staat er al een hele tijd, misschien wel een jaar. Maar vreemd dat alleen ik het heb, want het is irritant. Helaas werkte het niet en staat hij nu nog verkeerd :D :D ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Weer google

Het geles schildje staat er al een hele tijd, misschien wel een jaar.
Klik er eens op. Dat schildje betekent dat er een update is voor Windows, en IE maakt daar onderdeel van uit. Sowieso is het verstandig om updates consequent te installeren, dat zorgt ervoor dat je computer goed werkt. Goede kans dat er in een jaar tijd een stuk of 10-20 updates voor je klaar staan.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 3.165

Re: Weer google

Ik heb een ander probleem met google.

Ik kan niet www.google.com laden. Wel kan ik www.google.co.uk laden maar google geeft mij dan nog steeds eerst *.nl sites. Nu vind ik iha de Nederlandstalige websites van mindere kwaliteit dan de Engelstalige websites.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Weer google

Dat komt doordat Google a.h.v. je IP weet waar je vandaan komt. Is al jaren zo (bij mij).

Je kunt het oplossen door naast het zoekveld op taalhulpmiddelen te klikken en daar te kiezen voor Engels. Je komt dan op http://www.google.com/intl/en/

Alleen de gesponserde koppelingen zijn dan nog in het Nederlands, maar dat moet niet zo'n ramp zijn. pi.gif
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 3.165

Re: Weer google

Dat doe ik dan ook regelmatig. Ik vind het alleen spijtig dat ik Google niet de opdracht kan geven om te doen alsof mijn computer in de USA of Engeland staat. Het is zo'n gedoe om dat steeds weer te moeten aangeven.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Weer google

Er staat ook gewoon een knopje "google.com in English", die doet ongeveer wat je net noemt (behalve voor gesponsorde koppelingen, zoals Ger zei).

Berichten: 3.165

Re: Weer google

Er staat ook gewoon een knopje "google.com in English", die doet ongeveer wat je net noemt (behalve voor gesponsorde koppelingen, zoals Ger zei).
Daarvoor moet je google.be gebruiken, merk ik. Google.nl stond ingesteld als homepage (feeds, weerbericht enz. vond ik wel aantrekkelijk).

Het werkt inderdaad wanneer ik google.be gebruik.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 5.079

Re: Weer google

Je kunt het voorkomen door een keer naar http://google.com/ncr (No Country Redirect) te gaan. (more)
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.



There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Weer google

Je kunt het voorkomen door een keer naar http://google.com/ncr (No Country Redirect) te gaan. (more)
Ik merk wel dat je daar dan ook de lay-out krijgt zoals die in de openingspost eruit ziet (maar dan in het Engels).

Reageer