Springen naar inhoud

De blauwe blokjes onder mijn avatar met % teken.

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

pangeaman

pangeaman

• >100 berichten
  • 224 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 november 2007 - 23:55

Hallo ;
een vraagje ;

onder mijn avatar staan het aantal geplaatste berichten, zoals bij iedereen. alleen bij mij staan onder deze berichten nog 5 blokjes met daarnaast een percentageteken. het viel me plots op dat ik denk ik de enige ben hier die dat heeft. heb het bij niemand anders teruggezien.

wat is de betekenis hiervan?
gr Pangeaman. pi.gif
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44893 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 08 november 2007 - 00:15

Iedereen heeft dat, maar ziet het alleen maar van zichzelf (alleen moderatoren zien het voor zover ik weet van iedereen). Zolang de blokjes blauw zijn is er niks aan de hand. Maar zodra de moderatoren vinden dat je jezelf begint te misdragen ;) krijg je een waarschuwing en beginnen er blokjes een andere kleur te krijgen, je krijgt een waarschuwingsniveau dus. Hoe meer je je misdraagt, hoe hoger dit oploopt en tenslotte kun je verbannen worden van het forum. Krijg je een tijdje geen waarschuwingen meer dan zakt het waarschuwingsniveau weer vanzelf pi.gif .
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Hans Sterling

Hans Sterling

• >250 berichten
  • 284 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 november 2007 - 00:18

Dat wordt hier uitgelegd,Pangeaman:

http://www.wetenscha...hl=waarschuwing

Jan was me voor,zie ik nu. pi.gif

Veranderd door Hans Sterling, 08 november 2007 - 00:20

Ir. E. Oosting,hoofdbreker:
"Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen."

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 november 2007 - 00:46

En daarmee is alles gezegd. Alleen volgende keer wel hier dit soort vragen stellen, Pangeaman. En eerst de zoekfunctie proberen. pi.gif

-slotje-

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 08 november 2007 - 12:02

En daarmee is alles gezegd. Alleen volgende keer wel hier dit soort vragen stellen, Pangeaman. En eerst de zoekfunctie proberen. pi.gif

-slotje-

Correctie: liever in het forum "Site- en softwaregerelateerd" in plaats van in "feedback", waar Ypsilon naar linkt.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures