Springen naar inhoud

Wijzigen naam geneeskundeforum

• Log in om te kunnen reageren

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 november 2007 - 20:38

Ik zou een voorstel willen indienen om de naam van het forum "Geneeskunde" te wijzigen tot "Geneeskunde en gezondheid".

Motivatie: gezondheid en geneeskunde hangen nogal sterk samen en momenteel is er nergens een forum waarin expliciet staat dat het ook bedoeld is voor vragen omtrent gezondheid. Onder gezondheid zouden onder andere voedingsleer en diŽten kunnen vallen, alhoewel dat eerste ook sterk aanleunt bij de biologie.

PS: Ik begrijp wel dat het expliciet vermelden van "gezondheid" in de titel waarschijnlijk het aantal persoonlijke vragen omtrent diŽten en dergelijke zal doen stijgen. Desalniettemin vraag ik om mijn voorstel in overweging te nemen. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 13 november 2007 - 20:47

Desalniettemin vraag ik om mijn voorstel in overweging te nemen. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.

Je verzoek is genoteerd! We zullen het bespreken.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 november 2007 - 21:03

Goed idee :D

Momenteel staat er al deze melding:
Geplaatste afbeelding
Zolang die er staat, denk ik dat het aantal persoonlijke problemen wel mee valt.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 november 2007 - 21:25

Ik heb weet van die melding, maar blijkbaar weerhoudt dit verschillende (vaak nieuwe) gebruikers er niet van om toch hun persoonlijke problemen te posten.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures