Wijzigen naam geneeskundeforum

Reageer
Berichten: 8.614

Wijzigen naam geneeskundeforum

Ik zou een voorstel willen indienen om de naam van het forum "Geneeskunde" te wijzigen tot "Geneeskunde en gezondheid".


Motivatie: gezondheid en geneeskunde hangen nogal sterk samen en momenteel is er nergens een forum waarin expliciet staat dat het ook bedoeld is voor vragen omtrent gezondheid. Onder gezondheid zouden onder andere voedingsleer en diëten kunnen vallen, alhoewel dat eerste ook sterk aanleunt bij de biologie.


PS: Ik begrijp wel dat het expliciet vermelden van "gezondheid" in de titel waarschijnlijk het aantal persoonlijke vragen omtrent diëten en dergelijke zal doen stijgen. Desalniettemin vraag ik om mijn voorstel in overweging te nemen. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Wijzigen naam geneeskundeforum

Desalniettemin vraag ik om mijn voorstel in overweging te nemen. Een nee heb je, een ja kun je krijgen.
Je verzoek is genoteerd! We zullen het bespreken.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Wijzigen naam geneeskundeforum

Goed idee :D


Momenteel staat er al deze melding:

Afbeelding

Zolang die er staat, denk ik dat het aantal persoonlijke problemen wel mee valt.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Berichten: 8.614

Re: Wijzigen naam geneeskundeforum

Ik heb weet van die melding, maar blijkbaar weerhoudt dit verschillende (vaak nieuwe) gebruikers er niet van om toch hun persoonlijke problemen te posten.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer