Springen naar inhoud

Hoe kom ik aan 1 liter ruwe olie?

• Log in om te kunnen reageren

Mikannika

Mikannika

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 november 2007 - 08:23

Ik heb ťťn vraag en ik hoop dat ik de goede sectie van dit forum heb gekozen...

De vraag is: hoe kom ik aan 1 liter ruwe olie. Dus echt volledig onbewerkt en dus zoals het ergens uit de grond komt. Het liefst wel een beetje van het "stereotype" soort, zodat het herkenbaar is. Ik interesseer me vooral voor het economisch en maatschappelijk aspect van olie. Het speelt een zeer grote rol in ons leven, maar ik besefte me onlangs dat ik het nog nooit in handen had gehad. In mijn zoekotocht heb ik inmiddels (via de websites) contact gehad met Shell en de NAM, maar die konden het me niet leveren. Maar zoiets moet toch "via de voordeur" ergens te kopen zijn? Wie kan me helpen? Alvast bedankt voor uw reactie!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

zpidermen

zpidermen

• >1k berichten
  • 1623 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 november 2007 - 12:46

Hmm... Neem anders eens contact op met de haven van Rotterdam. Of een of ander scheikundelaboratorium (volgens mij staat er eentje in Leiden).
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 november 2007 - 23:19

Het is per 2.5 Liter te koop, mail maar voor het adres, want ik kan/mag hier geen bronnen cq reclame maken.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures