Foutmelding op hoofdpagina

Gesloten
Berichten: 8.614

Foutmelding op hoofdpagina

Toen ik zonet naar de hoofdpagina van Wetenschapsforum wilde gaan kreeg ik volgende foutmelding op een verder volledig wit scherm:


Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/wetenschap/domains/wetenschapsforum.nl/public_html/invision233/sources/classes/class_session.php on line 732
Waarschijnlijk een nawee van het forumonderhoud, maar ik meld het toch maar even. Wat betekent deze foutmelding overigens?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Foutmelding op hoofdpagina

Er zat een fout in het bestand, wat ik probeerde te verhelpen. Jij kreeg die error op het moment dat ik de nieuwe versie van het bestand naar het forum schreef.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Foutmelding op hoofdpagina

Misschien kan de titel best veranderd worden in "Fouten na forumonderhoud 11/2007" of iets in die aard, anders komen er misschien tientallen topics.


Ik heb reeds 2 bugs opgemerkt:

  1. Wanneer ik naar instellingen ga zie ik bij 'laatst gelezen onderwerpen' een leeg vak staan boven de kolom van het tijdstip.
  2. In deze topic zou TD een antwoord gepost hebben dat ik niet direct zie staan. Als je kijkt in het subforum Analyse en Calculus zie je dat TD daar laatst gepost heeft in dat topic (gisteren --> dan was het forum toch offline ?). Het bericht wordt wel niet weergegeven.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Foutmelding op hoofdpagina

Het probleem is verholpen.


Overige foutmeldingen kunnen in dit topic worden vermeld: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=74721
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gesloten