Springen naar inhoud

Tot welke leeftijd groeien borsten?

• Log in om te kunnen reageren

TheDevil

TheDevil

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 maart 2005 - 20:13

Aangezien iedereen een andere leeftijd zegt, zou ik graag wille weten tot welke leeftijd (ongeveer) de borsten van de vrouw groeien ?

Mvg

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bean

Bean

• >250 berichten
  • 505 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 maart 2005 - 20:46

tja, dit zal je waarschijnlijk wel een onbevredigend antwoord vinden, maar het verschil heel erg. Bij de ene groeien ze van 10 tot 15, bij de ander van 12 tot 17, en bij weer een ander van 10 tot 17 of van 11 tot 14. Er is natuurlijk wel een gemiddelde(geen idee wat het op dit moment is) maar er is niet echt een vaste leeftijd.

Bean :shock:
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 maart 2005 - 21:31

+/- 16 lijkt me
"Meep meep meep." Beaker

Cassanne

Cassanne

• >1k berichten
  • 1349 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 maart 2005 - 21:54

Vaak nog wel wat langer. Maar het is moeilijk te zeggen of dat komt door groei, of door algehele gewichtstoename. Bij mij en mijn zusje toch wel tot ons 19e ofzo, maar wij werden allebei ook nog wat zwaarder (niet meer langer) in die periode. Dan bedoel ik geenszins dik, maar gewoon van heel slank naar iets meer gemiddeld.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

• Gast

Geplaatst op 10 maart 2005 - 01:13

Nou, als een vrouw in de 30 bijv aan de pil begint schijnen de borsten ook nog iets te groeien maar dit komt natuurlijk door de oestrogenen die erin zitten verwerkt, maar op natuurlijke wijze idd iets van ongeveer tien tot zeventien jaar. 8)

TheDevil

TheDevil

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 maart 2005 - 16:14

Bedankt :-)

Groeten

• Gast

Geplaatst op 13 augustus 2005 - 03:01

bij mij vanaf mn 10e tot 13e..
afgelopen jaar zijn ze een maat kleiner geworden :shock: denk doordat ik 5kilo ben afgevallen ofzo..

• Gast

Geplaatst op 13 augustus 2005 - 07:55

Ik heb zelfs wel eens gehoord dat ze tot je 21e doorgroeien, weet natuurlijk niet of dit juist is.

Napoleon Dynamite

Napoleon Dynamite

• >250 berichten
  • 778 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 augustus 2005 - 15:47

Je kunt ook de pil nemen, dan krijgen ze ook een groeischeutje..
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen kŲnnen

Lady

Lady

• >25 berichten
  • 53 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 augustus 2005 - 17:14

:shock: Va. De overgang worden van vrouwen de borsten groter en voller en gaan met nog oudere leeftijd bij de meesten hangen...Vooral bij vrouwen die zwaar aan de lijn hebben gedaan.
Maar mi. kan de groei omvang ed. altijd plaats vinden va. de pubertijd.
Dus meisjes en vrouwen met jarenlang te kleine borsten kunnen op een dag grotere borsten krijgen. Ook zonder de pil of zo wat. :wink:
Ik ben geen wetenschapper, heb wel veel belangstelling voor van alles. Ik hoop veel te leren van de mede forummers

Angel

Angel

• >100 berichten
  • 119 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 31 augustus 2005 - 21:37

Tijdens je zwangerschap groeien je borsten ook :wink: :wink:

Kuszz Angel

chablis

chablis

• >250 berichten
  • 420 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 31 augustus 2005 - 21:42

Ben in medische zin geen echte borstenkenner, maar ik neem toch aan dat er een duidelijk verschil is tussen "(tijdelijk) zwellen" en "groeien"van borsten.
Dit nog afgezien van het feit dat wanneer een vrouw dikker wordt, dit ook een toename van vetweefsel in de borsten betekent dat dit niet echt permanente groei betekent.

Cassanne

Cassanne

• >1k berichten
  • 1349 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 september 2005 - 10:24

Je borsten bestaan uit melkklieren, die hebben volgens mij een vast formaat (ongeveer hetzelfde voor alle vrouwen) en zwellen op tijdens de zwangerschap en borstvoeding.
Voor de rest (meestal dus het grootste deel) is het vetweefsel. Toename van vetweefsel zou ik in dit geval dus wel groei noemen.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Marlies

Marlies

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 september 2005 - 13:30

De omvang van borsten kan in elk geval gigantisch verschillen met het gewicht. Door aan te komen en af te vallen ben ik al van AA naar C en weer terug geweest... Ik denk dus niet dat er echt een leeftijd op te plakken is.

Het zal zowieso ook afhangen van het moment waarop een meisje echt in de puberteit begint te komen...

Miel

Miel

• >100 berichten
  • 106 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 september 2005 - 11:04

De omvang van borsten kan in elk geval gigantisch verschillen met het gewicht. Door aan te komen en af te vallen ben ik al van AA naar C en weer terug geweest... Ik denk dus niet dat er echt een leeftijd op te plakken is.

Inderdaad, hoe groot je borsten worden hangt ook van je gewicht af. Borstgrootte is toch iets wat grotendeels door de hoeveelheid vet wordt bepaald. Ook mannen kunnen "borsten" krijgen als ze overmatig vet zijn. Dit bewijst denk ik dat borstgrootte niet alleen door hormonen komt, maar ook door je eetgewoontes. Sportvrouwen hebben over het algemeen kleinere borsten dan het gemiddelde. Ik stel het gemiddelde tussen B en C.
Discovery consists of seeing what everybody has seen and thinking what nobody has thought.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures