Springen naar inhoud

E-mail client

• Log in om te kunnen reageren

Adpruys

Adpruys

• >1k berichten
  • 1425 berichten
  • VIP

Geplaatst op 19 november 2007 - 22:44

Wat is jouw favoriete e-mail client voor windows?
Kun je contactpersonen makkelijk, zonder dataverlies, overzetten vanuit en naar Outlook?
Wat zijn de voordelen tov outlook?
and theres nothing left worth knowing
And its time you should be going

While you see a chance take it

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

meijuh

meijuh

• >100 berichten
  • 202 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 november 2007 - 18:57

mozilla thunderbird is een mooi programma, het heeft een ingebouwde calender die samen met google calendar kan werken. En importeert gemakkelijk uit outlook

Sjakko

Sjakko

• >1k berichten
  • 1007 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 november 2007 - 18:59

Daar sluit ik me bij aan. Bovendien is backuppen (inclusief alle instellingen) erg makkelijk: eenvoudigweg je profielmap kopiëren.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24049 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 november 2007 - 22:23

Ik gebruik Outlook Express (niet hetzelfde als Outlook), vooral omdat ik m'n accounts daar lang geleden al had ingesteld. Vrij tevreden van, al lijkt het niet altijd even goed om te gaan met grote postvakken... Thunderbird heb ik geďnstalleerd en zag er goed uit, maar omdat ik alles in OE had ingesteld, ben ik (nog) niet overgestapt...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

albert davinci

albert davinci

• >1k berichten
  • 3165 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 november 2007 - 00:15

Ik gebruik ook 'Outlook express'. Thunderbird heb ik geprobeerd maar ik kreeg het niet direct aan de praat, ik heb er ook niet veel moeite voor gedaan aangezien het niet makkelijk ging en ik al een werkende client had.

Nu gebruik ik een knop op mijn multimedia-toetsenbord waarmee de computer automatisch dat deel van de website van hotmail waar mijn 'mailbox' staat.

Vraag me niet hoe het kan maar ik heb vorig jaar meerdere keren meegemaakt dat een mail niet op www.hotmail.com stond aangegeven terwijl het wel in mijn outlook express terecht kwam maar gelukkig is dat al meer dan een half jaar geleden. :D
Ik controleer soms dan ook eventjes met outlook express ofdat ik geen mail heb gemist.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Adpruys

Adpruys

• >1k berichten
  • 1425 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 november 2007 - 10:59

Een voordeel van de webmail die ik gebruik - yahoo - (vermoedelijk geldt hetzelfde voor hotmail etc) is dat de als bulk aangemerkte mail in een aparte map terecht komt.
Ik heb veel emailadressen onder diverse domeinnamen. Als ik de spamfilter aanzet (standaard staat deze aan) van de accounts die momenteel via provider xs4all lopen mis ik ook mail die ik wel zou willen ontvangen. Om in de spambox op het web te komen is een heel gedoe en dit doe ik daarom nooit.
Overigens ben ik erg ontevreden met xs4all. Ik zat bij demon maar sinds de migratie naar xs4all (demon is door dit bedrijf overgenomen) zijn een aantal dingen niet meer mogelijk. Als je een mailtje naar meedere personen stuurt en 1 adres klopt niet (meer) wordt deze nu naar niemand gestuurd en moet je eerst het verkeerde adres eruit vissen.
Bij mailings met maillistsoftware heb je dit probleem gelukkig niet maar xs4all schijnt zo extreem anti-spam te zijn dat je daar makkelijk op de zwarte lijst kunt worden gezet (afmeldingen van maillijsten zijn niet in alle gevallen uit te voeren, bijv als men zich met een ander emailadres afmeldt dan die op de lijst staat), zo heb ik vernomen. Ik vraag me trouwens af of de providers zoals xs4all wel op goede juridische gronden mogen bepalen wie wat mag versturen en wat ze mogen blokkeren van hun klanten.

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 november 2007 - 23:38

Gmail hier, heerlijk makkelijk. Ik heb alleen gehoord dat het niet zo veilig is, maar ik weet niet wat daar van waar is.
Vooral de overzichtelijkheid vind ik makkelijk t.o.v Outlook. Ik heb daar wel vaker een mailtje mee verstuurd maar ik vind de interface niet lekker werken.

Veranderd door Assassinator, 30 november 2007 - 23:39

'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

Boulemans

Boulemans

• >100 berichten
  • 142 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 december 2007 - 19:02

Hoewel ik het slechts enkele weken gebruik, is het voor mij toch wel Mozilla Thunderbird - vooral voor m'n e-mail adressen in een gemakkelijke klik op te halen, maar zoals ik al heb gezegd: ik gebruik het pas enkele weken, en kan nog niet ermee doen wat ik er zou mee willen doen... (bv. emails verzenden onder andere mailadressen etc...)
Don't try the above at home!

Adpruys

Adpruys

• >1k berichten
  • 1425 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 december 2007 - 23:33

Dat kan allemaal met Outlook (ook met rechtermuisklik emailadressen- contactpersonen toevoegen of verwijderen)
Klopt het dat je met Mozilla Thunderbird het bestand waar al je gegevens in staan kunt gebruiken zowel op een windows als een linux computer, of zijn dat verschillende versies? Ik ben toe aan een nieuwe laptop die ik voornamelijk gebruik voor email en internet.

Overigens lijkt me Gmail wel erg goed. Vorige week was hier iemand die een mail in het Spaans schreef. Er zit een goede spellingscorrectie met autosuggest op van veel talen. Gmail verandert dan zo de i in í. Die alt 161 moest ik nu even opzoeken.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures