[Actueel] Little Maxima

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 25

[Actueel] Little Maxima

Wat vinden jullie nou van al die commotie rondom de dochter van alex en max.?? Ik vind dat er wel heeeelll veel aand8 aan besteed word, Oranje muisjes, oranje pakken melk, .......

Toen ik vanochtend opstond en de krant uit de bus pakte toen zaten er 2 bijlages bij over da kind.

En toen ik in de trein zat schrok ik echt toen ik al die vlaggen buiten zag hangen, ik had dus echt niet verw8 dat er zoveel aandacht aan besteed zou worden.

Wat vinden jullie er allemaal van.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: [Actueel] Little Maxima

leve het Koningshuis!!!

hoera

hoera

hoera

ik vind ook al die journaals overdreven, maar ja ik vind hart van nederland ook overdreven, kat in de zak overdreven, vijf in het land overdreven, stem van nederland tenenkrommend overdreven (over krochten van de hel gesproken)

maar ja... gelukkig zijn er meer zenders
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent

the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)

Berichten: 25

Re: [Actueel] Little Maxima

ik vind ook al die journaals overdreven, maar ja ik vind hart van nederland ook overdreven, kat in de zak overdreven, vijf in het land overdreven, stem van nederland tenenkrommend overdreven (over krochten van de hel gesproken)


Je vergeet RTL Boulevard :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 481

Re: [Actueel] Little Maxima

nou ja hoe dan ook, het is tenminste weer eens NIEUWS voor die zenders, dit in tegenstelling wat ze normaliter uitzenden.

Berichten: 7

Re: [Actueel] Little Maxima

ik vind het allemaal wel grappig... en nu word ik fan van het Nederlandse koningshuis, dat is alleszins interessanter dan het Belgische, want die knoerten spreken niet eens deftig Nederlands, maarrr enne mette nen Fraonse accente. (Terwijl die prinsjes toch jarenlang op een Vlaamse school gezeten hebben...tss)

Hoera voor oranje!!! (hoe gaat die kleine eigenlijk heten? Ik hoop op zoiets al Chelsea of Sabrina of zo...)

Gebruikersavatar
Berichten: 481

Re: [Actueel] Little Maxima

Wel jammer dat het geen kleurling is geworden :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: [Actueel] Little Maxima

ik vind het allemaal wel grappig... en nu word ik fan van het Nederlandse koningshuis, dat is alleszins interessanter dan het Belgische, want die knoerten spreken niet eens deftig Nederlands, maarrr enne mette nen Fraonse accente. (Terwijl die prinsjes toch jarenlang op een Vlaamse school gezeten hebben...tss)
Sorry, ik kan het niet laten...

Heel Vlaanderen spreekt met een accent.

:wink:

Ik weet het, hij is flauw.

Gebruikersavatar
Berichten: 581

Re: [Actueel] Little Maxima

Leve de republiek!
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

Berichten: 73

Re: [Actueel] Little Maxima

Ik ben erg tegen het koningshuis (stelletje opmakers). Maar zolang de meerderheid van het volk er voor is, vind ik het niet erg.

Maar goed de programma's vind ik toch niet overdreven want dat is gewoon wat het volk wil. De programma's zouden overdreven zijn als de kijkcijfers tegen zouden vallen maar niets is minder waar.

Reageer