Ban op deelnemer

Reageer
Berichten: 254

Ban op deelnemer

Ik ontdekte daarnet dat Johan2 een ban heeft gekregen, maar ik wil hem nog een verwijzing vragen naar een van twee auteurs die hij noemde in het onderwerp over jihad.

Ik wilde hem een private mail sturen, maar ik veronderstel dat zulks geen zin meer heeft?

En daarnaast zou ik wel heel in het kort willen weten waarom hij gebanned is (hoewel ik me er iets bij kan voorstellen).

Bedankt voor de reactie.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ban op deelnemer

Iemand wordt gebanned na regelmatig overtreden van de regels. We hanteren daarbij een systeem dat zwaardere overtredingen ook eerder tot een ban leiden dan lichtere overtredingen. We vinden het niet gepast om in meer detail op personen in te gaan wat dit betreft.

Soms hebben mensen de mogelijkheid aan staan om ze via e-mail te bereiken. Je vindt die optie links onderaan op het profiel van een persoon. Berichten die zo worden verstuurd worden als e-mail ontvangen. Dat zou nog wel moeten werken, mits de persoon in kwestie in zijn/haar instellingen heeft aangegeven dat via e-mail bereikt worden geen probleem is.

Een gebannede persoon via pb bereiken kan (meen ik) wel, al zal je geduld moeten hebben voor een reactie: vrijwel altijd is een ban tijdelijk; na verloop van tijd krijgt de gebannede weer toegang tot het forum. Op dat moment kunnen ook pb's worden gelezen en beantwoord.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer