Informatica

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 108

Informatica

ik zoek buttons om gratis te importeren op mijn website die ik in opdracht van leraar informatica maak. Wie kan mij tips geven? Of hoe maak ik zelf buttons voor mijn website?

;)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Informatica

Op Leejoo.nl kun je heel veel leuke extra's vinden voor je site. Hieronder vallen onder andere buttons ;)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Informatica

Ik heb een bibliotheek van iets meer dan 1300 png bestanden (allemaal buttoms). Alle buttoms staan er in verschillde contrasten in zodat je ervoor kan zorgen dat wanneer je met je muis over de buttom gaat deze van kleur veranderd.

In totaal zijn het 1352 bestanden met een groott van 10,5 MB. Het is dus niet mogelijk om ze via PB te verzenden maar je mag mij wel contacteren via PB zodat ik ze naar een gewone e-mailaccount kan doorsturen indien je interesse hebt.

Berichten: 108

Re: Informatica

;) heb mail verstuurd met mijn gegevens

alvast vriendelijk bedankt

Berichten: 108

Re: Informatica

Buttons downloaden is niet evident als je de kleur nog wil aanpassen. Zijn er nog tips?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: Informatica

Buttons downloaden is niet evident als je de kleur nog wil aanpassen. Zijn er nog tips?
Zelf je buttons maken in de kleur die je wenst ? Dit kan je doen met fotobewerking programma's.

Reageer