heb jij een leuk idee?

Moderator: physicalattraction

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 10

heb jij een leuk idee?

hoi,

ken jij misschien een leuk proefje dat over aërodynamica gaat?

Ik doe mijn profielwerkstuk over Vliegen. Ik heb onderzoekjes gedaan om het verband tussen het gewicht, vleugeloppervlakte, optimale hoogte, en kruissnelheid te vinden. En dat is gelukt. Ik heb het bij verschillende vliegtuigen en vogels onderzocht.

Graag hoor ik het van je,

en alvast bedankt,

superior

Berichten: 73

Re: heb jij een leuk idee?

Een beetje simpel (maar misschien brengt het je op ideeen), maar blaas hard bovenlangs een vel papier en je zal zien dat ie omhoog gaat. Net als je onderlangs zou blazen.

Re: heb jij een leuk idee?

Wij moeten voor ons werkstuk informatie over de door jou genoemde aspecten het vliegen hebben. Zou je heel erg alsjeblieft de informatie over de dieren op deze site kunnen zetten of een mogelijkheid kunnen geven dat we contact met elkaar opnemen (bijvoorbeeld met email)

graag horen wij snel van je.

Mirjam en Deborah
superior schreef:hoi,

ken jij misschien een leuk proefje dat over aërodynamica gaat?

Ik doe mijn profielwerkstuk over Vliegen. Ik heb onderzoekjes gedaan om het verband tussen het gewicht, vleugeloppervlakte, optimale hoogte, en kruissnelheid te vinden. En dat is gelukt. Ik heb het bij verschillende vliegtuigen en vogels onderzocht.

Graag hoor ik het van je,

en alvast bedankt,

superior

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: heb jij een leuk idee?

je zou met de formule voor de luchtvrijvings weer stand de stoomlijning kunnen bepalen van verschillende vormen, en zou een ideale vor creeeren.

Reageer