Pagina-aantal van topic over hiv

Reageer
Berichten: 8.614

Pagina-aantal van topic over hiv

Ik ben zojuist op een vreemd verschijnsel gestoten dat te maken heeft met het aantal pagina's dat een bepaalde topic telt.


Wanneer ik op "Nieuwe berichten" klik, wordt er getoond dat deze topic 14 pagina's telt:

pgnnr3.png
pgnnr3.png (1.85 KiB) 284 keer bekeken

Wanneer ik de topic echter aanklik en lees, merk ik dat er slechts 13 pagina's zijn. Dat is overigens ook wat er onderaan de laatste pagina van deze topic getoond wordt:

pgnnr1.png
pgnnr1.png (1.63 KiB) 284 keer bekeken

Maar het wordt nog vreemder. Wanneer ik naar de hoofdpagina van "Theorieontwikkeling" ga (het forum waarin deze topic staat), wordt daar wél het juiste aantal weergegeven:

pgnnr2.png
pgnnr2.png (1.83 KiB) 287 keer bekeken

Kan iemand verklaren waarom de weergave van "Nieuwe berichten" afwijkt?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Pagina-aantal van topic over hiv

Bij mij gaan ze allemaal tot 14...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: Pagina-aantal van topic over hiv

Ik zie net dat er nog twee posts zijn bijgekomen, zodat het aantal posts nu op 260 komt te staan. Toch staat het pagina-aantal dat bij "Nieuwe berichten" wordt weergegeven nog steeds als enige op 14.


Heeft het misschien te maken met het feit dat er bepaalde posts verborgen zijn?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Pagina-aantal van topic over hiv

Heeft het misschien te maken met het feit dat er bepaalde posts verborgen zijn?
Scherp opgemerkt, en dat zou inderdaad best eens kunnen. Wellicht dat de paginatelling van "nieuwe berichten" dat niet incalculeert.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: Pagina-aantal van topic over hiv

Misschien iets voor een Technicus die zich verveelt? (al zie ik dat niet zo snel gebeuren)


PS: Nu wordt er ook bij mij overal weergegeven dat de topic 14 pagina's telt, omdat er zojuist een nieuwe reactie is geplaatst (de 261ste).
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Pagina-aantal van topic over hiv

Misschien iets voor een Technicus die zich verveelt? (al zie ik dat niet zo snel gebeuren)
Ik ook niet :D Het is een (heel erg) klein detail, en kleine details zijn ook het moeilijkst om terug te vinden in de code. Dit is eerder iets dat we zouden kunnen melden aan de producent van de software, maar eerlijk gezegd vind ik zelf het melden hiervan al meer energie kosten dan dat de oplossing aan meerwaarde heeft.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer