Downloaden bijlagen

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 4.502

Downloaden bijlagen

Sinds 4-5 weken ,als ik bij mijn instellingen en bijlagen beheer kijk,zie ik dat een bepaalde bijlage-een programma-

wordt aangegeven als zijnde 16350 keer gedownload en nog een ander 3920 keer,terwijl overige liggen tussen de 0 en 20 keer gedownload.


Die hoge standen blijven nu sinds een paar weken op hetzelfde nivo;ik vraag me af of hier telfouten in geslopen zijn;de bewuste programmas (bijlagen) fungeren sinds juli of augustus wel bij dit forum,doch ook op MSN en Zeelandnetnet,doch deze getallen komen alleen op mijn "instellingen" voor.


Bij zeelandnet ca. een bezoekersaantal van ca.1300,bij MSN onbekend.


Graag nader uitleg! :D

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Downloaden bijlagen

Kan je aangeven over welke bijlagen het gaat?


Ik kan wel een overzicht opvragen van al je bijlagen, maar dat zijn er nogal wat. Met een link kan ik een stuk makkelijker kijken waar het aan ligt.


Een eerste idee is dat sommige bijlagen door Google kunnen worden gelezen, andere niet. Wellicht dat iedere keer dat Google langs komt hij het bestand download, om te kijken of het is gewijzigd.


Overigens viel me toevallig op dat je sommige (identieke) bijlagen meerdere malen hebt gepost. Indien mogelijk is het handiger als je een link geeft naar een bestaand topic met de betreffende bijlage, in plaats van de bijlage nogmaals toe te voegen. Dat scheelt ons weer diskruimte :D
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4.502

Re: Downloaden bijlagen

Bedankt voor je snelle reactie Miels.


Ik leerde intussen bij door adviezen van jullie en hoef wrs geen programma-verwijzingen (bijlagen) toe te voegen,aangezien ik sleutelwoorden kon invoegen en nu op de voorste rijen van Google zit.


De mogelijkheid is idd.aanwezig dat er voor bepaalde bijlagen een olievlekje ontstond en daardoor het hoge getal!

Reageer