Springen naar inhoud

Combinatie po natuur- en wiskunde

• Log in om te kunnen reageren

brandonnxx

brandonnxx

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 december 2007 - 11:08

Voor school moet ik twee vakken combineren en hier een Po voor maken. Nu vroeg ik me af of hier nog mensen zijn die leuke ideeŽn hebben voor een onderwerp. De vakken die ik graag met elkaar wil combineren zijn natuurkunde en wiskunde.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

phoenixofflames

phoenixofflames

• >250 berichten
  • 503 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 december 2007 - 11:21

Po? Natuurkunde en wiskunde zijn onafscheidelijk :D

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 december 2007 - 11:59

Opmerking 1: Ik verzoek je vriendelijk om eens een kijkje te nemen in onze regels. Crossposten (= het plaatsen van hetzelfde bericht in verschillende (sub)fora) is namelijk niet toegestaan en je hebt dit bericht ook hier geplaatst.

Opmerking 2: Voor huiswerkvragen is er het huiswerkforum. Zou je dergelijke vragen in de toekomst dus daar willen plaatsen a.u.b.?

Opmerking 3: Zoals phoenixofflames al zei: natuurkunde en wiskunde hebben zoveel met elkaar te maken dat er massa's mogelijke onderwerpen zijn. Bovendien weten we niet op welk niveau die opdracht uitgevoerd moet worden, zodat we je moeilijk gericht kunnen helpen. Een ideetje waarmee je alle kanten uit kunt is Fourieranalyse. Dit deel van de wiskunde heeft toepassingen en zo goed als alle takken van de natuurkunde.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 20 december 2007 - 15:50

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Phys

Phys

• >5k berichten
  • 7556 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 december 2007 - 21:08

Hoe lang moet je PO worden? Wat is je niveau?
Een leuk onderwerp is complexe getallen, met vele natuurkundige toepassingen.
Never express yourself more clearly than you think.
- Niels Bohr -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures