Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 95

Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

hoi hoi

wie kan me een site geven waar ik bezoekers kan laten betalen voor het bekijken van een scriptie.

Dus dat ik mijn scritpie zet op die site en dat klanten moeten bellen naar een 0900 nummer om toegang te krijgen tot de webpagina's. Wie kent er zo n site.

alvast heel erg bedankt

groetjesss xxx

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

Behalve dat jij geld wil verdienen heeft dit 0,0 met economie te maken. Op naar het café dus...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

En denk je dat je veel kijkers krijgt als je dat gaat doen?

Berichten: 95

Re: Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

jah

Re: Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

Na het lezen van enkele bijdragen van "floortje", heb ik zo de indruk dat die meid geld nodig heeft, véél geld. Ik zou ze er graag op wijzen dat ook het proberen een verzekeringsmaatschappij op te lichten, een crimineel feit is, dat zou kunnen vervolgd worden. En als je plannen maakt om geld na te maken, dan is het ook niet te slim, om inlichtingen te vragen via internet. Om daar een antwoord op te geven, moet je echt een volslagen idioot zijn. Bij de politie zijn er mensen, die als dagtaak hebben, het internet af te speuren. Beste floortje, blijf op het rechte pad, de afgrond ernaast is glibberig en diep.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

Ik had al een flauw vermoeden toen ze voor scheikunde geld moest namaken :D
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Gebruikersavatar
Berichten: 105

Re: Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

Na het lezen van enkele bijdragen van "floortje", heb ik zo de indruk dat die meid geld nodig heeft, véél geld. Ik zou ze er graag op wijzen dat ook het proberen een verzekeringsmaatschappij op te lichten, een crimineel feit is, dat zou kunnen vervolgd worden. En als je plannen maakt om geld na te maken, dan is het ook niet te slim, om inlichtingen te vragen via internet. Om daar een antwoord op te geven, moet je echt een volslagen idioot zijn. Bij de politie zijn er mensen, die als dagtaak hebben, het internet af te speuren. Beste floortje, blijf op het rechte pad, de afgrond ernaast is glibberig en diep.
Een geldprintertje is misschien handig als je geld nodig hebt :P :D
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Bezoekers laten betalen voor bekijken webpagina's

Laten we hier maar eens fijntjes een hangslot op zetten.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gesloten