Springen naar inhoud

Eindwerk maatschappelijk werk

• Log in om te kunnen reageren

Thirbie

Thirbie

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 december 2007 - 12:54

Dag iedereen,

Ik zit in mijn laatste jaar Maatschappelijk werk, en moet dus een eindwerk schrijven...

Via deze weg wil ik aan jullie vragen of jullie me soms tips of info kunnen geven over mijn onderwerp.

Mijn probleemstelling is:

“In welke mate zijn de betrokken personen van een verkeersongeval tevreden over de eerste tussenkomst, eventuele opvolging en -indien gewenst- nazorg, uitgevoerd door politieambtenaren van de politiezone... “

Alvast mijn dank!!
Groetjes,
Bieke

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 december 2007 - 13:23

Ken je personen die ooit in deze situatie terecht zijn gekomen? Zo ja, ga er eens mee spreken.

Ga eens naar de dienst Slachtofferhulp van het dichtstbijzijnde politiezone. Spreek met die mensen, vraag naar bijzondere gevallen (uitzonderlijk tevreden/ontevreden slachtoffers), zoek naar statistieken,...

Tot slot: Googel eens met de zoektermen slachtofferhulp, nazorg, statistieken en tevredenheid:

http://www.tilburgun...WODCrapport.pdf
http://www.slachtoff...a...s&newsID=38

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Thirbie

Thirbie

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 27 december 2007 - 16:27

Hallo,

Dank je wel voor de info en de links!!

Ik heb reeds drie maand en een half stage gedaan op de dienst politionele slachtofferbejegening van de politie, en heb daar heel wat materiaal, maar niet gedifferentieerd genoeg: teveel vanuit dezelfde hoek belicht.

Vandaag dat ik op zoek ging naar andere bronnen.

Een dikke mercie

Bieke

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures