Springen naar inhoud

Verdwenen posts in topic over letterstapels

• Log in om te kunnen reageren

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 december 2007 - 17:22

Ik twijfelde tussen dit forum en "Site- en softwaregerelateerd" omdat de oorzaak van het verdwijnen van de posts ook van technische aard kan zijn, maar uiteindelijk heb ik het maar hier gezet.

Hans Sterling (of was het Erik Leppen?) postte gisteren een reactie in deze topic, waar ik op reageerde. Vandaag merk ik echter dat deze posts verdwenen zijn.

Heeft er iemand een idee waar ze naartoe zijn en waarom ze verdwenen zijn?

Veranderd door Klintersaas, 28 december 2007 - 17:23

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24093 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 december 2007 - 17:31

Hans Sterling heeft zijn eigen bericht gewijzigd en leeggehaald, die post droeg dus niets meer bij tot de discussie. Jouw reactie op dat bericht was daardoor ook niet meer echt relevant; een moderator heeft beide posts blijkbaar onzichtbaar gemaakt. Ik kan ze eventueel terug zichtbaar maken, maar met jouw goedkeuren lijkt het me dat die twee berichten verwijderd kunnen worden.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 december 2007 - 17:31

Het was Hans Sterling. Hans Sterling had zijn post echter verwijderd (er stond enkel nog een puntje), jouw reactie was een verwijzing naar enkele andere topics waar zijn post blijkbaar beter paste... Ze zijn onzichtbaar gemaakt. Ze kunnen terug gezet worden, als je dat nodig vind, maar het lijkt me weinig toe te voegen.

Edit: TD was me voor pi.gif

Hans Sterling

Hans Sterling

• >250 berichten
  • 284 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 december 2007 - 18:13

Klopt,dat was ik.
Nadat ik mijn bericht geplaatst had,met daarin twee woorden met drie maal een e achter elkaar geschreven,en één woord met maar liefst vier maal een e achter elkaar geschreven,las ik in een p.s. van het openingsbericht van de topic dat klinkers uitgesloten waren.
Omdat ik het bericht niet verwijderen kon,heb ik het gewijzigd door de tekst te verwijderen en een punt te plaatsen.
Ir. E. Oosting,hoofdbreker:
"Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen."

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 december 2007 - 15:09

Ik vermoedde al dat het zoiets was. Wat mij betreft mogen die berichten verwijderd worden.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

TD

TD

• >5k berichten
  • 24093 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 december 2007 - 15:16

Prima, ze zijn naar de prullenbak.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures