Springen naar inhoud

Nutsbedrijven

• Log in om te kunnen reageren

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44881 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 28 december 2007 - 17:27

Kreeg zojuist weer eens een dikke envelop met onzin van mijn stroom-etc. leverancier. Het zoveelste verzoek of ik "Deltapluspunten" wil gaan sparen. Ik krijg daar zó'n gruwelijke jéuk van.

Maar eens een mailtje gestuurd, voordat ik het nog ga opkroppen ook......

Delta Comfort B.V.
t.a.v. dhr P.G.Prop

Mijnheer,

Weet u wat wij nu eens als een pluspunt van Delta zouden beschouwen? Dat u op zou houden met ons meerdere keren per jaar dure brochures te sturen over het sparen van "zegeltjes" bij wat godbetert primaire levensbehoeften zijn.

Spreek nou eens met uw "collega's" af die kruideniersmethoden vanaf heden achterwege te laten. Ze dragen niets bij aan ons leven. Daarentegen is ons (moderne) leven nagenoeg afhankelijk van wat vroeger heel toepasselijk en terecht NUTSbedrijven heetten.
Nut, d.w.z. geen poespas, maar gewoon betrouwbaar en zo betaalbaar mogelijk gas, water en elektriciteit, en zo u wilt nog telefoon en kabeldiensten.

Groet,

ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

TD

TD

• >5k berichten
  • 24052 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 december 2007 - 17:34

Het lijkt er anders op dat je al een tijdje iets aan het opkroppen was pi.gif
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 december 2007 - 17:37

pi.gif Relax Jan, relax. Maar het zet wel aan het denken, hoe zit dat met spam-wetgeving voor niet-electronische post?

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures