Springen naar inhoud

Bedriegen

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

KathyBE

KathyBE

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 januari 2008 - 20:22

wetenschappelijk onderzoek toonde aan dat vrouwen evenveel hun partner bedriegen als mannen
uitzonderlijk was dat vrouwen kiezen voor een langdurende relatie terwijl mannen hiervoor meer opteren voor een kortstondige "one night stand"

mijn vraag is veeleer waarom dezen dit doen.

Wanneer je een liefdevolle relatie hebt lijkt het me niet nodig om uw partner te bedriegen en in de andere situatie kies je samen met je partner eventueel voor of een breuk of een lat-relatie

dus waarom????

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 januari 2008 - 20:34

Ik denk dat deze topic beter past in "Psychologie en Sociologie". Om terug te komen op je vraag:

Kan je allereerst een referentie aan dat onderzoek plaatsen. Vervolgens kan je misschien eens zoeken met adultery reasons. Momenteel heb ik geen tijd om dieper op je vraag in te gaan.

PS: Misschien heb je iets aan deze topic.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

KathyBE

KathyBE

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 januari 2008 - 00:41

hey klintersaas

ja ik had via zoeken op het forum al getracht om dit onderwerp te vinden maar blijkbaar verkeerde zoektermen gebruikt. Dus ja bedankt voor de topic die u me gaf.
euh uit welke bron ik mijn info heb: tzal ongeloofwaardig zijn maar ik weet dat ik het ooit gelezen heb. Was het nu in de krant, discovery, quest, of iets anders ik weet het niet meer.
neemt niet weg dat ik het gelezen heb en dat ik het daarom schreef

KathyBE

KathyBE

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 januari 2008 - 18:58

wel dat is dus wat ik bedoelde se
ik hou me voornamelijk bezig met privť-onderzoeken naar het gedrag en de psyche van mensen.
daarom dat ik dus ook even wou weten of hier mensen zijn die vreemdgaan (en het excuus van ik ben overal thuis telt niet mee) en of ze me even konden vertellen waarom ze dit doen of gedaan hebben. Wat drijft hen zover of is het puur instinct. Kan je eerlijk zeggen dat je een goede standvastige relatie hebt, en alsnog uw partner kan bedriegen of telt dit enkel voor mensen die een zwakke relatie hebben.
Als iemand wil praten over zijn / haar slippertjes mag je me steeds mailen op *Knip* Geen mailadressen, zie regels

ik beloof plechtig dat het volledig anoniem gebeurt en dat eventuele statistieken / interviews anoniem blijven, er worden dus geen bronnen vrijgemaakt.

KathyBE

KathyBE

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 januari 2008 - 22:24

oeps blijkbaar mocht dit niet

enfin ja, heb ondertussen mijn onderzoek eventjes laten rusten
soms komen er namelijk antwoorden die kunnen kwetsen, aangezien dit onderwerp ook al eerder aan bod kwam zullen we het hier dan ook maar bij laten. Aan al de deelnemers wil ik toch nog even mijn dank uiten.

thx for all

greetz

Kathy

ypsilon

ypsilon

• >5k berichten
  • 11085 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 januari 2008 - 00:45

KathyBE, als je dit soort onderzoek doet zou ik er toch mee oppassen om niet te veel waardeoordelen uit te spreken, want dan krijg je een bias. Aangezien hier reeds een topic over bestaat, kan dit topic op slot (reactie van Jona444 afgesplitst). Je kan hier verder.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures