Springen naar inhoud

- - - - -

Vrouw regelt pijnbestrijding tijdens bevalling

• Log in om te kunnen reageren

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 januari 2008 - 16:46

EDE - Ziekenhuis Gelderse Vallei in Ede is begonnen met een experiment waarbij aanstaande moeders hun eigen pijnbestrijding tijdens de bevalling kunnen regelen. Dat gebeurt via een infuus met remifentanil, een krachtige, kortwerkende pijnstiller.

Lees meer... NU
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

(sandra)

(sandra)

• >25 berichten
  • 78 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2008 - 11:28

krijg hier beetje dubbele gedachtes bij. aan de ene kant natuurlijk erg fijn dat dit kan want het is nogal een pijnlijke bezigheid (heb ik gehoord) maar aan de andere kant zit er natuurlijk ook het gevaar in dat vrouwen die aan t bevallen zijn zichzelf het continu toedienen omdat het zo;n pijn doet.
denken is een hobby... en leuke hobby

PdeJongh

PdeJongh

• >1k berichten
  • 2005 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 januari 2008 - 12:06

Omdat er een soort slot op het pompje zit, kan de aanstaande moeder zichzelf geen overdosis geven.

Een overdosis zullen ze zichzelf dus niet kunnen geven :D
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

(sandra)

(sandra)

• >25 berichten
  • 78 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2008 - 12:20

whoepsie sorry! overheen gelezen. in dat geval vind ik het wel een erg goed idee! zeker omdat ik vaak gruwelverhalen hoor en de opmerking: denk je dat dat pijn is? wacht maar tot je gaat bevallen!!-me niet onbekend is
denken is een hobby... en leuke hobby

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures