[Boinc] Statistieken

Moderator: Jan van de Velde

Gebruikersavatar
Berichten: 343

[Boinc] Statistieken

Oh, maar ik bedoelde dat niet als een verwijt hoor, sorry als je dat zo opvatte.....
Wist ik wel hoor :D
Nummer 186 is binnen ;)
Wauw, hebben jullie al 186 leden (en wij zitten hier met onze 18)
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Boinc] Statistieken

Wauw, hebben jullie al 186 leden (en wij zitten hier met onze 18)
Waar is nummer 18 ? Ik tel er maar 17 :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 343

Re: [Boinc] Statistieken

Waar is nummer 18 ? Ik tel er maar 17 :D .
http://www.allprojectstats.com/top.php?typ...p;teamid=126089
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Boinc] Statistieken

Raar, daar staat en inderdaad 18 en hier ook: http://stats.kwsn.net/team.php?proj=all&teamid=82137

In de officieele statistieken daarentegen zijn we maar met 17: http://nl.boincstats.com/stats/boinc_user_...dcdd7b96682b1f8

Het duurt altijd wel iets langer die officieële statistieken vooraleer je daar in komt maar normaal kan dat geen 3 dagen duren, ik zie dat Lauren al van 10-01-2008 lid is va het team.

@Jan vd Velde: kan jij deze laatste posts even afsplitsen naar een nieuw topic: [BOINC] statistieken

Zo kan jij verdergaan met de nieuwe folders in dit topic en wij kunnen daar dan verder uitzoeken wat het probleem is.

alvast bedankt !!

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: [Boinc] Statistieken

Boincstats zijn officieel?

Volgens mij zijn er geen officieele statistieken. Alle websites hierboven vermeld gerbuiken gewoon dezelfde feeds van de boinc server. Het kan zijn dat er een dubbeltelling is, of dat er een project niet word meegeteld.

Het is natuurlijk een hoop informatie die bijgewerkt moet worden.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: [Boinc] Statistieken

Het verschil is Lauren, die heeft pas een keer een resultaat ingeleverd op 12 Janueri, ik denk dat boincstats nog niet helemaal up to date is

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Boinc] Statistieken

DePurpereWolf schreef:Boincstats zijn officieel?

Volgens mij zijn er geen officieele statistieken. Alle websites hierboven vermeld gerbuiken gewoon dezelfde feeds van de boinc server. Het kan zijn dat er een dubbeltelling is, of dat er een project niet word meegeteld.

Het is natuurlijk een hoop informatie die bijgewerkt moet worden.
Ah oké, ik dacht dat BOINC stats officieel was en derest niet. Dan ben ik fout :D .

Ik had ondertussen ook al gezien dat de eerst work unit maar op 12-01 is afgeleverd dus dan is het normaal !

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [Boinc] Statistieken

Het verschil is Lauren, die heeft pas een keer een resultaat ingeleverd op 12 Janueri, ik denk dat boincstats nog niet helemaal up to date is
Ik had ondertussen ook al gezien dat de eerst work unit maar op 12-01 is afgeleverd dus dan is het normaal !
toch even wrijven dan:
Jan van de Velde schreef:Een server ligt ook wel eens plat. Langer dan een dag duurt dat in het algemeen overigens niet, meestal veel korter. Even afwachten?
Bij BOINC heb je daar allemaal geen problemen mee ;) .
Niet net doen alsof Folding alleen maar rommel is en bij Boinc altijd alles vlekkeloos loopt hè..... :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Boinc] Statistieken

Er is nog geen enkel probleem hoor Jan bij BOINC ;) .

De statistieken op BOINC statsworden maar 1 keer per dag ('s avonds) volledig aangepast met alle grafiekjes en al.

Daardoor stond Lauren er daar nog niet tussen.

@Jan, ik weet ook dat geen van beiden perfect is hoor :D .

Gebruikersavatar
Berichten: 343

Re: [Boinc] Statistieken

Ruben01 schreef:Er is nog geen enkel probleem hoor Jan bij BOINC ;) .

De statistieken op BOINC statsworden maar 1 keer per dag ('s avonds) volledig aangepast met alle grafiekjes en al.

Daardoor stond Lauren er daar nog niet tussen.

@Jan, ik weet ook dat geen van beiden perfect is hoor :D .
Maar BOINC nadert de perfectie ;)

Nee, serieus: ze zijn allebei ongeveer even professioneel en goed vind ik
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [Boinc] Statistieken

Heerlijk hè, die rivaliteit...... :D .
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Boinc] Statistieken

Nee, serieus: ze zijn allebei ongeveer even professioneel en goed vind ik
Dat is juist, ze zijn beiden professioneel. Als dat zo niet zou zijn dan hadden geen van beiden zo'n groot aantal gebruikers die er aan meedoen.
Heerlijk hè, die rivaliteit...... ;) .
Die rivaliteit is denk ik positief voor beide teams en het is af en toe wel een grappig om de mensen van het andere team te plagen :D .

Daar moet natuurlijk ook niet in overdreven worden maar momenteel denk ik dat alles nog goed verloopt ?

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: [Boinc] Statistieken

Als je even over de verschillen van Folding en BOINC nadenkt kom je er wel achter wat het nadeel van Folding is ten opzichte van BOINC, waarom ik voor BOINC kies. Maar goed, iedereen zijn eigen keuze.

Gebruikersavatar
Berichten: 343

Re: [Boinc] Statistieken

Als ik deze 2 sites met statistieken vergelijk:

http://boincstats.com/stats/boinc_user_gra...&id=1234049

en

http://www.allprojectstats.com/showuser.ph...&id=1096472

dan komt die 1ste site precies altijd een dag achter de 2de, wat ik de ene dag indien volgens de 2de site komt dan bij de dag erna op de 1ste site.

Het ergste is dan nog dat hij het soms wat combineert, waardoor ik amper kan bijhouden op welke site ik nog hoeveel credits moet bijkrijgen. :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!



"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Boinc] Statistieken

Het ergste is dan nog dat hij het soms wat combineert, waardoor ik amper kan bijhouden op welke site ik nog hoeveel credits moet bijkrijgen. :D
Dat kun je denk ik toch niet echt bijhouden, ik heb persoonlijk nog nooit geweten dat ik geen credits zou gekregen hebben. Als je regelmatig eens kijkt in je projecten via de BOINC cliënt dan kan je zien of er 'pending' bij je credits staat. Als dat erbij staat moet je ze nog krijgen. Gewoon in het oog houden dat die 'pending' ooit verdwijnt.

Wanneer je toch een beetje wil controleren zou ik aanraden 1 site in het oog te houden en de andere voor de mooie teamgrafiekjes ofzo.

Als je één site telkens bekijkt voor je eigen score zou je het normaal moeten kunnen checken.

Ik kan je nog een link geven van statistieken en die lopen dan nog verschillend t.o.v. de andere, dit komt omdat niet elke server op dezelfde moment gesynchroniseerd wordt.

De ene loopt dan wat voor op de andere of wat achter ...

Persoonlijk ben ik een fan van BOINC stats maar toch kijk ik ook vaak op all projects (nog net iets meer info). :D

Reageer