Verjaardag

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Verjaardag

De oplettende WSF-er had het natuurlijk al lang door: Vandaag bestaat het Wetenschapsforum exact

5 jaar

Hiep hiep hoera!
birthday.jpg
birthday.jpg (89.81 KiB) 609 keer bekeken
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 166

Re: Verjaardag

Van harte aan iedereen die aan deze site heeft meegewerkt! :D

fipo ;)
Op 2 oktober 2005 schreef Quyxz het volgende:

Hartstikke bedankt dat je me wilde helpen! Maar ik was ff dom en dacht niet aan Wikipedia.

Gebruikersavatar
Berichten: 710

Re: Verjaardag

Wow, ik dacht dat deze site al ouder was :D ...

Ik zit hier namelijk al 2/9 van mijn leven... ;)

Proficiat!
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Verjaardag

Is het vandaag?! Het was me helemaal ontgaan, ik wist nochtans dat het er zat aan te komen.

Als ik excuus schuif ik de examenperiode naar voor, maar gelukkig ben ik nog niet te laat:

Gefeliciteerd Wetenschapsforum en alle leden die het hier al jaren gezellig maken :D ;) :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Verjaardag

Proficiat WSF! En vooral: hoera voor iedereen die van WSF maakt wat het is!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Verjaardag

WOO-HOO!!!

Afbeelding
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Verjaardag

De oplettende WSF-er had het natuurlijk al lang door: Vandaag bestaat het Wetenschapsforum exact 5 jaar
nou, als we daar om 22.32 diezelfde avond achterkomen, dan hebben we niet zó op zitten letten.

Maar hop, de kurk eraf ;)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 220

Re: Verjaardag

Gefeliciteerd!!!!
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"

"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."

"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."

Berichten: 8.614

Re: Verjaardag

Van harte gefeliciteerd met het lustrum en een dikke proficiat aan de hele (ex-)crew!
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 45

Re: Verjaardag

Gefeliciteerd dan he :D Gebak en een drankje erbij! Ondertussen nog wat eiwitten vouwen ;) 5 jaar :D Had ik niet verwacht :(

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Verjaardag

Van harte aan iedereen! ;)
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verjaardag

Opdat er nog vele jaren bij mogen komen ;)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Verjaardag

Over een paar maanden ben ik 5 jaar lid, krijg ik dan ook iets?

(hint, hint, hint)

Dat is echter minder dan 1/5 van mijn leven.

Verborgen inhoud
Een koffie mok met opdruk bijvoorbeeld?

Nee, eerlijk gezegt vind ik het daar nog wat te vroeg voor. Maar over 5 jaar (dus na 10 jaar) wil ik toch echt mijn wetenschapsforum koffie mok. :D ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.005

Re: Verjaardag

Over een paar maanden ben ik 5 jaar lid, krijg ik dan ook iets?
Vele felicitaties ;)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Verjaardag

Super dat deze site al 5 jaar draait. Ik heb het grootste gedeelte van deze 5 jaar (sinds oktober '03) meegemaakt. Ik meot zeggen dat het verschil tussen toen en nu, monumentaal is, niet alleen qua grootte, maar ook qua professionaliteit en niveau. Hulde voor iedereen die achter de schermen en als gebruiker hieraan heeft meegeholpen.
DePurpereWolf schreef:Over een paar maanden ben ik 5 jaar lid, krijg ik dan ook iets?

(hint, hint, hint)

Dat is echter minder dan 1/5 van mijn leven.

Verborgen inhoud
Een koffie mok met opdruk bijvoorbeeld?

Nee, eerlijk gezegt vind ik het daar nog wat te vroeg voor. Maar over 5 jaar (dus na 10 jaar) wil ik toch echt mijn wetenschapsforum koffie mok. ;) :(
Een koffiemok is op zich wel leuk, maar om dat nog 5 jaar mee te wachten is ook weer zoiets, 5 jaar is toch al redelijk lang :D

Verborgen inhoud
Dan kan ik m'n mok dus het einde van dit jaar tegemoet zien. :D
"Meep meep meep." Beaker

Reageer