En we zijn weer online!

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 153

En we zijn weer online!

Welkom!

Na een zeer lang weekend zonder wetenschapsforum.nl zijn we er weer!


Vraagje? Hoe kwam het dat de site offline was?
Geen touw of kabel kan zo stevig samensnoeren, zo vast binden, als liefde met één enkele draad doet - Robert Burton

Berichten: 656

Re: En we zijn weer online!

Joepie!

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: En we zijn weer online!

Het bio-forum is voorzover ik dat kan overzien ook geheel compleet terug...


Bravo! ;) Mooi werk...


Nu de discussies weer op gang krijgen... :shock:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: En we zijn weer online!

Het forum is inderdaad weer online. Helaas zijn wel een flink aantal posts (vrijwel allen die na vrijdagavond geplaatst zijn) verloren. De schuldige was waarschijnlijk een computervandalist. :shock:


Als het goed is, kan dit niet nog een keertje gebeuren. Dus: laten we deze affaire maar zo snel mogelijk proberen te vergeten!
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.166

Re: En we zijn weer online!

Het forum is inderdaad weer online. Helaas zijn wel een flink aantal posts (vrijwel allen die na vrijdagavond geplaatst zijn)
in het weekend heb ik een aantal lange posts gemaakt, die zijn idd weg :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: En we zijn weer online!

Ja, die ***hacker had het hele Biologie forum gewist. Daarom moest er een backup teruggezet worden, dit is de nieuwste die er was.

Dat is ook de reden dat het forum offline was: alle posts tussen vrijdag en gisteravond zouden toch overschreven worden.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Berichten: 86

Re: En we zijn weer online!

Bravo! Mooi werk...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.166

Re: En we zijn weer online!

Helaas zijn wel een flink aantal posts (vrijwel allen die na vrijdagavond geplaatst zijn) verloren.
Ik ga vanavond in mijn temporary internet files zoeken naar mijn verloren posts. :shock:

Reageer