Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 3

Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Wilt u meewerken aan wetenschappelijk onderzoek? De Universiteit Utrecht en Altrecht (GGZ Utrecht) doen onderzoek naar de relatie tussen emotieregulatie - hoe men met emoties omgaat - en eetgedrag. Dit onderzoek kan bijdragen aan een beter inzicht in eetgedrag en eetproblematiek. Voor het onderzoek is een vragenlijst ontwikkeld, die kan worden ingevuld door alle vrouwen in de leeftijd tussen 18 en 30 jaar. Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer een half uur in beslag en u maakt hiermee kans op het winnen van een cadeaubon van 25 euro. Uiteraard worden al uw antwoorden volstrekt anoniem verwerkt.

Wilt u deelnemen aan dit onderzoek? Mail naar phjournal[at]mail[punt]fss[punt]uu[punt]nl .

Hartelijk dank!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Bovenstaande is gepost na overleg. Nu is mij echter niet duidelijk of/waarom het noodzakelijk is om eerst via mail contact te leggen. Kan er niet beter direct een link naar de enquête worden geplaatst?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 3

Re: Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Helaas is dat niet mogelijk. Sommige onderdelen van de vragenlijst worden met copyright beschermd en daarom mag de lijst niet zomaar via een openbaar toegankelijke link geopend kunnen worden.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Ik neem aan dat we erover geïnformeerd worden waar de resultaten van het onderzoek te lezen zullen zijn?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Helaas is dat niet mogelijk. Sommige onderdelen van de vragenlijst worden met copyright beschermd en daarom mag de lijst niet zomaar via een openbaar toegankelijke link geopend kunnen worden.
Normaal gesproken is het niet toegestaan om een e-mailadres in een post op te nemen, maar voor dit geval zullen we een uitzondering maken. Overigens vrees ik dat de tussenstap van een mailadres de drempel voor deelname (aanzienlijk) zal verhogen, maar goed. Hopelijk krijg je toch wat reacties!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Dat doet me eraan denken: zal ik het niet in gecodeerde vorm zetten? Als een spambot dit oppikt...

Berichten: 3

Re: Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Hallo Ypsilon,

Een gecodeerde vorm zou inderdaad beter zijn, super als dat kan! Bedankt. En de resultaten zullen uiteraard bekend gemaakt worden aan de deelnemers en aan dit forum!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Neem deel aan wetenschappelijk onderzoek en win 25 euro!

Gebeurd. Hopelijk krijgen jullie wat reacties (ik ben jammer genoeg van het verkeerde geslacht).

Reageer