Postaantallen per (sub)forum

Reageer
Berichten: 8.614

Postaantallen per (sub)forum

Naast elke topic op Wetenschapsforum wordt het aantal geplaatste reacties vermeld, zoals te zien is op onderstaande afbeelding:


reacties.png
reacties.png (47.19 KiB) 292 keer bekeken


Wanneer je op dit postaantal klikt krijg je een venstertje met daarin de gebruikersnamen van de personen die gereageerd hebben in die topic en het aantal reacties. Dit is te zien op onderstaande afbeelding:


reacties2.png
reacties2.png (40.37 KiB) 291 keer bekeken


Ook in het (sub)forumoverzicht staat het aantal reacties naast het betreffende forum vermeld:


reacties3.png
reacties3.png (70.52 KiB) 295 keer bekeken


Dat getal is echter niet klikbaar. Bestaat er een manier om te weten te komen wie er allemaal in een bepaald (sub)forum gepost heeft en hoeveel keren? Zelf tellen uiteraard niet meegerekend!
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Postaantallen per (sub)forum

Bestaat er een manier om te weten te komen wie er allemaal in een bepaald (sub)forum gepost heeft en hoeveel keren? Zelf tellen uiteraard niet meegerekend!
Naast de optie die je zelf al aandraagt is dat niet mogelijk.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Postaantallen per (sub)forum

Leuke optie, had ik nog niet gezien.

(nu weet ik ook dat ik nog ergens in een top 10 voorkom;))
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Berichten: 8.614

Re: Postaantallen per (sub)forum

Naast de optie die je zelf al aandraagt is dat niet mogelijk.
Komt dat omdat het technisch niet mogelijk is of omdat het niet nuttig is?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Postaantallen per (sub)forum

Nuttig is natuurlijk een kwestie van perceptie. Ik vind het zelf niet interessant, maar dat vind ik ook van de postaantallen per topic. :D

En tja, op dit moment is er geen functie die er in voorziet. Waarom invision dat niet heeft gemaakt, kun je ze beter zelf vragen. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Postaantallen per (sub)forum

Komt dat omdat het technisch niet mogelijk is of omdat het niet nuttig is?
Technisch is alles mogelijk, maar het zou (minstens) een dag programmeren kosten om die functionaliteit te integreren. En daarvoor is het niet nuttig genoeg.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: Postaantallen per (sub)forum

Ik vind het zelf niet interessant, maar dat vind ik ook van de postaantallen per topic. :D
Dat ben ik met je eens.

Technisch is alles mogelijk, maar het zou (minstens) een dag programmeren kosten om die functionaliteit te integreren. En daarvoor is het niet nuttig genoeg.
Oké, bedankt voor de informatie.


PS: Het was nooit mijn bedoeling om te vragen deze functie in te voeren. Ik wilde het gewoon uit interesse weten (en omdat er vaag een nieuw helpitemidee bij me opkwam).
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer