Tijdschriften

Moderator: Rhiannon

Berichten: 402

Re: Tijdschriften

Ik heb een abo op de Yes, niet echt wetenschappelijk, maar altijd leuk als lectuur tussendoor. Verder blader ik af en toe Medisch Contact door, maar ik moet zeggen dat die ook wel eens na een week slingeren zonder een letter te lezen bij het oud papier belandt..
Destiny is but a word created by man to accept reality

Berichten: 245

Re: Tijdschriften

Ik lees de quest (begint soms te vervelen, maar er staan altijd leuke wetenswaardigheden in) en de autoweek. De laatste via een abonnement. De quest vindt ik interessanter. Veel onderwerpen en het wordt goed gebracht. Deze wil ik in de toekomst meer gaan lezen, dus maybe abonnement dan.

Verder lees ik de eo-gids, maar valt dat onder de noemer tijdschriften? Er staan mooie zaken in, voor mij althans.

Berichten: 191

Re: Tijdschriften

Hihi, nou ga ik vloeken in de kerk... Ik lees de Viva (jaja, zelfs met een tijdelijk abonnement :D ) en de Flair. Heerlijk af en toe! Daarnaast koop ik af en toe een tuintijdschrift of woonblad (vooral 's zomers). Verder 'lees' ik de Veronicagids (ja, ook een abonnement :D ), de ANWB-Kampioen en het Volkskrant Magazine (en de leuke losse zaterdagonderdelen). Laatst zat er ergens een Mind bij, ook wel leuk om te lezen.

Ik ben nog op zoek naar een leuk tijdschrift omtrent fotografie, maar ben nog niet iets tegengekomen wat inspireert... het is óf gericht op de technische kant (en dan vaak óf te eenvoudig, óf te vergaand) of meer op de natuur (wat op zich wel inspirerend is) zit te denken aan Wildlife (geloof van de BBC), maar een mooie combi zou super zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Tijdschriften

Ik las wel eens EOS, maar tegenwoordig lees ik eigenlijk amper (wetenschappelijke) tijdschriften.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer