Springen naar inhoud

Overdragen boinc-teams

• Log in om te kunnen reageren

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 30 januari 2008 - 13:37

Een aantal WSF-gebruikers hebben toen ze met Boinc aan de slag gingen een team aangemaakt voor Wetenschapsforum. Nu heb ik pas bij ieder project een nieuwe gebruiker aangemaakt met de naam "Wetenschapsforum-Musketiers". Deze gebruiker is ook al lid geworden van alle bestaande Wetenschapsforum-teams.

Zouden de huidige "founders" van Boinc-teams het eigendom van het team over willen dragen naar deze gebruiker "Wetenschapsforum-Musketiers"? Zo heeft WSF alles zelf in eigendom, en zijn beschrijvingen etc. ook te standaardiseren.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ruben01

Ruben01

• >1k berichten
  • 2902 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 januari 2008 - 14:02

Zouden de huidige "founders" van Boinc-teams het eigendom van het team over willen dragen naar deze gebruiker "Wetenschapsforum-Musketiers"? Zo heeft WSF alles zelf in eigendom, en zijn beschrijvingen etc. ook te standaardiseren.

Ik zal eens kijken waar ik founder ben maar ik geloof dat bijna alles in handen is van DPW. Mendelevium heeft wel nog een op zijn naam staan 'world community grid'.
Ik denk ook dat het makkelijkst is om gewoon voor elk project met de Wetenschapsforum-Musketiers account een aanvraag te versturen via de sites van de verschillende projecten. Dan krijgt de huidige founder een mail en moet die enkel toestemming geven voor het overzetten van team.

EDIT: ik ben blijkbaar founder bij leiden classical, ik weet niet of ik dit zomaar kan overdragen, volgens mij jij het zoals ik hierboven vertel aanvragen. Als dat zou lukken dan geef ik daar zo snel mogelijk toestemming voor.

Veranderd door Ruben01, 30 januari 2008 - 14:13

BOINC mee met het WSF-team: <a href="http://www.wetenscha...howtopic=60653" target="_blank">http://www.wetenscha...topic=60653</a>

Mendelevium

Mendelevium

• >250 berichten
  • 343 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 januari 2008 - 14:16

...
Mendelevium heeft wel nog een op zijn naam staan 'world community grid'.
...

Inderdaad, maar ik vind daar nergens een optie om het project over te dragen naar iemand anders.
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!

"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 30 januari 2008 - 14:30

Hmm, ik hoopte dat iedereen een beetje werk kon doen om het over te dragen, maar het ziet er toch naar uit dat 1 iemand (ik :D) al het werk moet doen om die teams over te dragen. Ik zal dan binnenkort maar wat transfers aan gaan vragen!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures