Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Zoals je hier kan lezen is er binnenkort weer een bijeenkomst van Wetenschapsforum in Eindhoven!

Velen van jullie moeten een eind reizen om in Eindhoven te komen. Na de bijeenkomst lijkt het ons leuk om nog te blijven hangen in het centrum van Eindhoven, en het zou zonde zijn als je al vroeg weg zou moeten. Vandaar dat ik een aantal logeerplaatsen ter beschikking stel. Wel even zelf slaapspullen meenemen.

Interesse? Laat het hier weten!

Mocht je zelf toevallig in (de buurt van) Eindhoven wonen en ook wat logeerplaatsen ter beschikking willen stellen, dan kan je dat ook hier doorgeven.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Ik heb interesse!

Verborgen inhoud
Kan ik het luxearrangement krijgen?
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Ik heb ook interesse.

Verborgen inhoud
Revelation, ben je bereid erom te vechten? :D
Verborgen inhoud
Nah, zoals ik elders al zei: plekje om mijn slaapzak uit te rollen is voldoende :D

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Je heb interesse in une place de slaap aussi! pi.gif

Verborgen inhoud
10 dagen in Frankrijk waren niet genoeg om beter Frans te leren dat dit
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Waar in Eindhoven gaan jullie bijeen komen dan? En wat gaan jullie doen? Ik zit daar namelijk vlakbij.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven


Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Ter informatie voor de mensen die vanaf Utrecht komen met de trein: vanwege werkzaamheden rijdt er een snelbus tussen Utrecht en Den Bosch ipv treinen.

Zelf zal ik om 10:54 vanuit Alkmaar vertrekken. Ik ben dan om 12:00 in Utrecht. Dit voor de mensen die mee willen reizen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Waar in Eindhoven gaan jullie bijeen komen dan? En wat gaan jullie doen? Ik zit daar namelijk vlakbij.
En, interesse?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.003

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Ik zou zeggen pak je kans om samen met zoveel moderators onder een dak te slapen. Zo'n kans krijg je niet vaak:P
I was born not knowing and have only a little time to change that here and there.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Eigenlijk zouden we daarvoor alleen al een meerprijs moeten vragen :D

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Ik weet niet wie van welke kant zoal komt (ik ga toch weer niet de enige Belg zijn, TD?) maar ik passeer zelf Roosendaal en Dordrecht. In Dordrecht stap ik om 12 uur over op de trein naar Eindhoven (ik passeer dan nog Breda en Tilburg). Of het moet zijn dat Jan weer in de buurt van Antwerpen passeert?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Of het moet zijn dat Jan weer in de buurt van Antwerpen passeert?
Dat doe ik inderdaad. Helaas is er nog slechts ruimte op de trekhaak :D (5 volwassen lichamen zijn al véél voor een fietstas).
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Dan is het de trein. Moet ik maar maken dat ik een boek mee heb.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

(ik ga toch weer niet de enige Belg zijn, TD?)
Mijn naam is haas, ik weet van niets.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 284

Re: Logeren na de bijeenkomst in eindhoven

Ik weet niet wie van welke kant zoal komt (ik ga toch weer niet de enige Belg zijn, TD?) maar ik passeer zelf Roosendaal en Dordrecht. In Dordrecht stap ik om 12 uur over op de trein naar Eindhoven (ik passeer dan nog Breda en Tilburg). Of het moet zijn dat Jan weer in de buurt van Antwerpen passeert?
Wat reis je een eind om Ypsilon.

Als je in Roosendaal overstapt op de trein naar Breda en daar de trein naar Eindhoven neemt,scheelt het je heel wat kilometers en tijd.
Ir. E. Oosting,hoofdbreker:

"Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten waar batterijen eigenlijk zélf op lopen."

Reageer