Training en coaching in persoonlijke effectiviteit!

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 3

Training en coaching in persoonlijke effectiviteit!

Hallo,

Ik heb een goede kennis die Arbeidspsychologie heeft gestudeerd. Hij wil binnenkort trainingen gaan geven in persoonlijke effectiviteit, volledig op zelfstandige basis.

Heeft iemand hier ervaring mee? Mensen die zelf ook op professioneel niveau andere mensen trainen etc...? Hij zou namelijk graag meningen willen delen, zijn trainingen ook laten verbeteren en/of laten aanvullen met andere ideeen.

Ik lees het graag,

Mvg,

Sara

Gebruikersavatar
Berichten: 1.293

Re: Training en coaching in persoonlijke effectiviteit!

Sara_30 schreef:Hallo,

Ik heb een goede kennis die Arbeidspsychologie heeft gestudeerd. Hij wil binnenkort trainingen gaan geven in persoonlijke effectiviteit, volledig op zelfstandige basis.

Heeft iemand hier ervaring mee? Mensen die zelf ook op professioneel niveau andere mensen trainen etc...? Hij zou namelijk graag meningen willen delen, zijn trainingen ook laten verbeteren en/of laten aanvullen met andere ideeen.

Ik lees het graag,

Mvg,

Sara
Beste Sara,

ook dit lijkt me niet echt een wetenschappelijke vraag, maar meer een bedrijfskundig topic. Ik vrees voor sluiting van dit topic mocht een mod langswippen. Tip voor jou: lees de bijsluiter van dit forum.
keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out.

Berichten: 954

Re: Training en coaching in persoonlijke effectiviteit!

Windsurfer schreef:Beste Sara,

ook dit lijkt me niet echt een wetenschappelijke vraag, maar meer een bedrijfskundig topic. Ik vrees voor sluiting van dit topic mocht een mod langswippen. Tip voor jou: lees de bijsluiter van dit forum.


Inderdaad. Daarvoor zou het beter zijn een inhoudelijke vraag te stellen over de gebruikte methode of de toepassing ervan.

Gebruikersavatar
Berichten: 976

Re: Training en coaching in persoonlijke effectiviteit!

Misschien wil iemand die er verstand heeft een goede voorzet geven want er is vrij veel over te zeggen, hoewel vrij veel ideeen mij vaststaande ideeen zijn en een topic erover vooral een opsomming is, dan echt iets anders, bv discussie of vraag.

Berichten: 954

Re: Training en coaching in persoonlijke effectiviteit!

Hm, ik geef wel colleges en doe aan organisatieadvies, maar dat richt zich niet zo heel sterk op persoonlijke effectiviteit of empowerment.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Training en coaching in persoonlijke effectiviteit!

Dit kan in het café voortgezet worden, lijkt me.

Reageer